Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@15:12:06 GMT

رشد مراجعات تلفني به بانک مسکن در ارديبهشت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۵۴۲۵

رشد مراجعات تلفني به بانک مسکن در ارديبهشت

خبرگزاري آريا - به دنبال وقوع 7رخداد تسهيلاتي جديد در بانک مسکن طي بهار امسال، تعداد تماس‌هاي هموطنان با مرکز «ارتباط با مشتريان بانک مسکن» در ماه مياني بهار، 42درصد افزايش يافت.
به گزارش خبرگزاري آريا، طي ارديبهشت 97، مجموعا 21 هزار و 59 تماس تلفني با مرکز ارتباط با مشتريان بانک مسکن به شماره «02161088» برقرار شد و اين در حالي است که در ماه مشابه پارسال 14 هزار و 840 تماس ثبت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين رشد تقريبا 1.5 برابري در ميزان تماس‌هاي تلفني همزمان با وقوع 7 رخداد تسهيلاتي جديد در بانک مسکن قابل پيش‌بيني بود چرا که بسياري از متقاضيان تسهيلات و نيز مشتريان بانک مسکن که در اين بانک سپرده‌گذاري کرده و يا از انواع تسهيلات آن استفاده کرده‌اند، به دنبال يافتن اطلاعات تازه درباره احتمال شمول خود در مصوبات و ابلاغيه‌هاي جديد بانک بودند. در ميان رخدادهاي تسهيلاتي بهار امسال، مهم‌ترين موضوع از ديدگاه تماس‌گيرندگان با مرکز ارتباط با مشتريان (call center) کاهش نرخ سود تسهيلات صندوق پس‌انداز مسکن يکم بوده است.
بسياري از کساني که در حال سپري کردن دوره سپرده‌گذاري خود هستند و نيز آن دسته از افرادي که در حال طي مراحل انعقاد قرارداد تسهيلاتي خود هستند، به دنبال پاسخ اين پرسش بوده که آيا کاهش نرخ سود تسهيلات مشمول تسهيلات دريافتي آنها نيز خواهد شد يا خير؟ به گزارش هيبنا، پاسخ اين پرسش مشروط به آنکه متقاضي (سپرده گذار) هنوز قرارداد دريافت تسهيلات را منعقد نکرده باشد، مثبت است. البته ضوابط جاري در صورتي که تغيير کند، شرايط دريافت و پرداخت تسهيلات نيز مشمول تغييرات خواهد شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی

مهشید سلیمانی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پارسال به ۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر خدمات مشاوره در استان ارائه شد،  افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

وی ادامه داد: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن ها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.

سلیمانی گفت: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.

سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن