Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-18@02:46:45 GMT

طنز/ ما از الان مُردیم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۵۴۷۳

طنز/ ما از الان مُردیم

ایران اکونومیست - عزیزان! مسئولان قشنگ! ما با بررسی دقیق رفتار شما متوجه شدیم اعتقاد دارید خاک سرد است و تا یکی از هنرمندان مستقل می‌میرد، سریع دل‌نازک می‌شوید و هر چیزی را که از او در دل دارید فراموش می‌کنید و نه‌ تنها توی تلویزیون و رادیو نشانش می‌دهید، بلکه می‌روید زیر تابوتش را هم می‌گیرید.

 پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: «

مسئولان محترم

به‌ هر حال در کار خدا همیشه حکمتی است، حتی اگر ما نفهمیم؛ مثلا ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی‌نژاد شهردار پایتخت ایران و بعد هشت سال رئیس‌جمهور ایران می‌شود، برخی هم مسئول فرهنگ کشور یا مسئول تلویزیون و رادیوی مملکت. خیلی هم آموزنده است اما با توجه به این که در سال‌های گذشته برخی از شما یک‌ طوری با هنرمندان مستقل رفتار کرده‌اید که انگار با آنها پدرکشتگی دارید، ما هنرمندان مستقل تصمیم گرفتیم راستش را بگوییم: ما پدر شما را نه‌تنها نکشتیم، بلکه اصلا تا حالا با ایشان ملاقات هم نکرده‌ایم. واقعا ما با شما پدرکشتگی نداریم. نه‌ تنها ایراد ما این است که ما هنرمند مستقل هستیم و کارمان هم خوب است و شما اگر کسی دستش توی جیب خودش بود و کارش هم خوب بود خیال می‌کنید طرف با شما پدرکشتگی دارد.

از طرفی عزیزان، مسئولان قشنگ، ما با بررسی دقیق رفتار شما متوجه شدیم اعتقاد دارید خاک سرد است و تا یکی از هنرمندان مستقل می‌میرد، سریع دل‌نازک می‌شوید و هر‌ چیزی را که از او در دل دارید فراموش می‌کنید و نه‌ تنها توی تلویزیون و رادیو نشانش می‌دهید، بلکه می‌روید زیر تابوتش را هم می‌گیرید. همچنین دیده شده بعد از مرگ هر هنرمند مستقلی اگر خواننده باشد، صدایش را از رادیو و تلویزیون پخش می‌کنید. اگر بازیگر و کارگردان باشد، آثارش را هی نشان می‌دهید. اگر نویسنده و شاعر باشد، عکسش را بیلبورد می‌کنید. اگر روشنفکر باشد، برایش در تلویزیون میزگرد می‌گذارید. آخریش همین ناصر ملک‌مطیعی که چندماه پیش پیرمرد را توی تلویزیون بردید اما تصویرش را نشان ندادید و امروز تلویزیون طوری ازش حرف می‌زند که انگار پاره تنش را از دست داده است. واقعا دمتان هم گرم. شما خیلی خفن و بزرگوار هستید. قصد ما از نوشتن این نامه اصلا تحقیر یا نقد رفتار شما بزرگواران نیست. ما هنرمندان مستقل به این نتیجه رسیدیم اعلام کنید ما مردیم و اگر می‌شود در تلویزیون و رادیو و فضاهای شهری کشور به ما جا بدهید. ما را ببینید و پخش کنید.

مسئولان محترم!

ما هنرمندان مستقل اعلام می‌کنیم شما منتظر خبر مرگ ما نباشید. این خبر مرگ ماست. ما اعلام می‌کنیم ما مرده‌ایم، لطفا ما را در تلویزیون و رادیو و فضاهای شهری نشان دهید.

با تشکر. هنرمندان، روشنفکران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران مستقل.

جمع‌بندی

سوفیا... عشق من... بابای تو هم شاید منتظر خبر مرگ من است که با من خوب بشود و بگوید کاش سوفیا را داده بودم میدون دوم... خلاصه که به بابات بگو من حالاحالاها قصد مردن ندارم. قربان تو؛ عاشق نمیر تو؛ میدون دوم.»

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست طنز صداو سیما هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثانه بیش فعال دارید ؟ روش‌های سریع برای درمان را بدانید

مثانه‌ای بیش فعال می‌تواند موجبات خجالت و شرمساری فرد را فراهم کند، به ویژه با در نظر گرفتن این نکته که نشت ادرار می‌تواند با یک سرفه، عطسه، خنده، یا حرکتی ناگهانی رخ دهد.

درمان‌هایی طبیعی برای مثانه بیش فعال

به گزارش سرگرمی روز،  اگر در نگه داشتن ادرار خود با مشکل مواجه هستید، ممکن است به بی اختیاری ادرار مبتلا باشید. خبر خوب این است که برخی کمک‌های طبیعی برای مقابله با مثانه بیش فعال وجود دارند.

دنبال کردن میزان مایعات مصرفی

همانند زمانی که برای کاهش وزن خود رژیم می‌گیرید و از یک دفتر برای ثبت غذا‌های مصرفی خود در طول روز استفاده می‌کنید، اگر مثانه‌ای بیش فعال دارید می‌توانید از روشی مشابه برای ثبت نوع، زمان، میزان مایعات مصرفی و شناسایی نوشیدنی‌های مشکل‌ساز استفاده کنید.

تمرین دادن مثانه

تمرین دادن مثانه یکی از رایج‌ترین درمان‌های غیر دارویی تجویزی برای بهبود شرایط مثانه بیش فعال است. این شامل تنظیم یک برنامه دقیق برای دفع ادرار می‌شود.

گیاه بوچو

گیاه بوچو از خواص ضد التهاب، ضد باکتری و ادرارآور برخوردار است که دستگاه ادراری را پاکسازی و شرایط آن را بهبود می‌بخشد. این یکی از درمان‌های گیاهی پر استفاده برای عفونت‌های مثانه و کلیه در آفریقای جنوبی است.

پد‌های جاذب

تا زمانی که چگونگی کنترل دفع ادرار خود را فرا بگیرید، پد‌های جاذب که زیر لباس استفاده می‌شوند می‌توانند نشت‌های تصادفی را از دید دیگران پنهان کنند.

نخل اره‌ای

مطالعات نشان داده اند که خواص ضد التهاب نخل اره‌ای (Saw Palmetto) با کاهش فوریت دفع ادرار، به ویژه در مردان دارای غده پروستات بزرگ شده پیوند خورده است.

تمرینات عضلات کف لگن

تمرینات عضلات کف لگن که به نام کگل نیز شناخته می‌شوند به تقویت عضلات کنترل کننده دفع ادرار و جریان آن کمک می‌کنند.

ویتامین C

مصرف مکمل‌های ویتامین C به واسطه توانایی آن‌ها در مبارزه با استرس اکسیداتیو توصیه می‌شوند. استرس اکسیداتیو می‌تواند اعصاب اطراف مثانه را تحریک کرده و به از دست دادن کنترل ادرار منجر شود.

کاهش وزن

حمل وزن اضافه برای مفاصل انسان مضر است، و همچنین می‌تواند موجب کاهش انعطاف پذیری در عضلات پشتیبان مثانه شود که بی اختیاری ادراری یکی از عوارض آن است.

کوئرستین

کوئرستین، نوعی فلاونوئید و یک درمان ضد التهاب طبیعی است که به کاهش فوریت دفع ادرار مرتبط با مثانه بیش فعال کمک می‌کند.

گوشا جینکی گان

برخی مطالعات در ژاپن نشان داده اند که گوشا جینکی گان (Gosha-jinki-gan)، دارویی که از ترکیب چند گیاه دارویی تهیه می‌شود، با کاهش تکرر ادرار، انقباض‌های مثانه، و دفع ادرار شبانه برای مردان و زنان پیوند خورده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اگر بچه‌هایتان را دوست دارید به آن‌ها نودالیت ندهید
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • «بوستان سعدی» با صدای ساعد باقری
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید / 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • چرا «نون.خ» پربیننده ترین سریال نوروزی تلویزیون شد؟/ فرار طنازانه از دام کلیشه ها
  • برق مستقل صنعتی تبریز، نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال
  • مثانه بیش فعال دارید ؟ روش‌های سریع برای درمان را بدانید