Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد حسینی روز سه شنبه در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی خراسان رضوی افزود: برای فرهنگ 350 تعریف عنوان شده که نشان می دهد این حوزه عرصه پیچیده ای است.
وی ادامه داد: حتی وحدت رویه در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در خراسان رضوی از وحدت رویه در حوزه فرهنگ و هنر بیشتر است لذا باید به یک هماهنگی فرهنگی دست یافت و وظیفه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز همین امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در عرصه فرهنگی و هنری تنها قوانین بالادستی و فتواهای رهبری ملاک عمل است و حتی فتاوی مراجع تقلید دیگر نمی تواند ملاک عمل دستگاهها قرار گیرد چون در این صورت اصلا نمی توان به وحدت رویه رسید هر چند که این فتواها برای مقلدانشان لازم الاجراست.
وی از دستگاههای عضو کارگروه اجتماعی و فرهنگی خواست برنامه های خود را در ارتباط با دو شاخص 'نشاط اجتماعی و ارتقا اعتماد عمومی' به این کارگروه ارائه دهند تا متناسب با این برنامه ها هم افزایی صورت گیرد.
حسینی در ادامه از تعریف نشدن هیچ طرحی با موضوع اجتماعی و فرهنگی در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی انتقاد و بیان کرد: همه طرحهایی که در این شورا مطرح می شوند توسط کارگروه زیربنایی و عمران‌ طرح شده اند اما تاکنون کارگروههای گردشگری و میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، ‌اجتماعی، فرهنگ‌، هنر و تربیت بدنی‌ طرحی را عرضه نکرده اند.
وی افزود: تصویری آماده از وضعیت آسیبهای اجتماعی، فرهنگی و هنری خراسان رضوی برای ارائه به مراجع بالاتر و تصمیم سازی در اختیار نداریم گرچه می توانیم با مباحث مرتبط جلسات را پر کنیم.
1922/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آموزش و پرورش خراسان رضوی سرمایه گذاری شاخص فرهنگ و هنر تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان