Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان استقلال درست در روزی که از معاون این باشگاه به خاطر عقد قراردادهای با متمم انتقاد می‌شود از وی حمایت کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، این روزها هواداران استقلال به نحوه عقد قرارداد بازیکنان فصل گذشته این انتقادات شدید وارد کرده و از اینکه ستاره‌های این تیم با گنجاندن یک بند در قراردادشان از این باشگاه جدا می‌شوند بسیار ناراحت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته عجیب تری که طی روزهای اخیر به چشم آمده نحوه عقد قرارداد با تیام ستاره این باشگاه است که وی با پرداخت 200 هزار دلار می‌تواند از این باشگاه جدا شود. از طرفی پست اینستاگرامی تیام روز گذشته نشان داد پیش از بازی با ذوب‌آهن وی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کرده و این موضوع هم خشم طرفداران استقلال را دو چندان کرده است. حتی استقلالی‌ها به معاون این باشگاه لقب پندار متمم را داده‌اند!
بعد از پست تیام انتقادات از پندار توفیقی معاون استقلال که تا همین دو سه سال پیش هیچکس او را نمی‌شناخت مورد حمله و انتقادات طرفداران استقلال قرار گرفت اما عجیب ترین اتفاق ممکن اینجا بود که ظاهرا وی به جای پذیرفتن انتقادات نه تنها بستن قراردادهای با آپشن و متمم را اصلاح نکرد بلکه در اقدامی عجیب اقدام به تحرکاتی مجازی کرد که زیبنده باشگاه استقلال نبود.

برخی از بازیکنان تیم استقلال امروز در اقدامی عجیب اقدام به حمایت از توفیقی به صورت متحد پرداخته و حتی بازیکنانی مثل فرشید باقری که چندان در اینستاگرام فعالیت نداشتند در حمایت از معاون این باشگاه پست‌هایی کاملا هماهنگ منتشر کردند. در حالی که عقد قرارداد با تیام از لحاظ حرفه ای هیچ ارتباطی به هافبک این تیم ندارد اما وی ماجرای عقد قرارداد با تیام را در صفحه مجازی خود تشریح کرده و از معاون باشگاه حمایت کرده است.
از سوی دیگر شفر هم شب گذشته با انتشار تصویری که توفیقی در آن حضور داشت از معاون این باشگاه به شکلی عجیب حمایت کرد تا مشخص شود معاون غیر فوتبالی باشگاه استقلال بیشتر روی فضای مجازی تحت تاثیر می‌گیرد تا واقعیت فوتبال.
به نظر می‌رسد حضور افرادی مثل توفیقی و ترکاشوند در بین مدیران استقلال و پرسپولیس که البته دومی از سمتش برکنار شده بیشتر تحت تاثیر حمایت‌های سیاسی است تا اینکه این افراد تخصصی در ورزش داشته باشند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم

به گزارش همشهری آنلاین وینفرد شفر در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود: خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

کد خبر 848934 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند