Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@13:17:07 GMT

جوان‌ترین کاپیتان تاریخ جام جهانی +عکس

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۶۳۸۹

جوان‌ترین کاپیتان تاریخ جام جهانی +عکس

جوان‌ترین کاپیتان تاریخ بازی‌های جام جهانی یک آمریکایی با ۲۱ سال سن است.

«تونی مئولا» دروازه‌بان آمریکایی در سال ۱۹۹۴ در سن ۲۱ سالگی بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را بر بازو بست تا رکورد جوان‌ترین کاپیتان تاریخ بازی‌های جام جهانی را در حالی به خود اختصاص دهد که بعید است رکورد او شکسته شود. 

مئولا ۱۰۰ بار برای تیم ملی آمریکا به میدان رفت و حضور در جام‌های جهانی ۱۹۹۰، ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ را تجربه کرد ولی در سال ۹۸ به اردوی تیم ملی کشورش برای جام جهانی دعوت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴

روز جهانی کتاب (World Book Day) توسط سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعیین شده است. شعار روز جهانی کتاب «راهت را بخوان» انتخاب شده است که بر اهمیت پرورش اشتیاق به کتابخوانی تأکید دارد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، از نظر تاریخی، کتاب نقش بسیار مهمی در چگونگی توسعه کشورها و جوامع داشته است؛ آن‌ها می‌توانند تصور یک نسل از جامعه را تغییر دهند، به مردم بیاموزند که چگونه زندگی کنند و حتی می‌توانند دیدگاه انسان‌ها را در مورد جنبه‌های مهم زندگی روزمره شکل دهند. به دلیل اهمیتی که کتاب در زندگی انسان‌ها دارد، یک روز برای قدرانی از تأثیرات مثبت آن انتخاب شده است.

تاریخ روز جهانی کتاب

روز جهانی کتاب توسط سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در ۲۳ آوریل ۱۹۹۵ تعیین شده است. این روز به این دلیل انتخاب شده است که سالگرد درگذشت ویلیام شکسپیر و وقایع نگار برجسته اسپانیایی اینکا گارسیلاسو دلا وگا است. در سراسر جهان، بسیاری از تاریخ‌های دیگر وجود دارد که در آن روز جهانی کتاب برگزار می‌شود. بریتانیا، سوئد و ایرلند همگی روز جهانی کتاب را در تاریخ‌های مختلف جشن می‌گیرند.

شعار روز جهانی کتاب

شعار روز جهانی کتاب در سال ۲۰۲۴ «راهت را بخوان» انتخاب شده است که بر اهمیت پرورش اشتیاق به مطالعه تأکید دارد.

پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۴

یونسکو استراسبورگ را به عنوان پایتخت جهانی کتاب در سال ۲۰۲۴ معرفی کرده است.

اهمیت خواندن کتاب

روز جهانی کتاب شامل فعالیت‌های مختلفی می‌شود که برای ترویج مطالعه و جنبه‌های فرهنگی کتاب طراحی شده است. خواندن کتاب اهمیت و فواید بسیاری دارد که شامل موارد زیر می‌شود.

تمرکز را بهبود می‌بخشد و باعث احساس آرامش و رضایت بیشتری می‌شود. مهارت‌های تفکر انتقادی و درک مطلب را تقویت می‌کند. واژگان و مهارت‌های زبانی را بهبود می‌بخشد. باعث بهبود دستاوردهای تحصیلی می‌شود. رشد عاطفی و اجتماعی را حمایت می‌کند. مهارت‌های نوشتاری را تقویت می‌کند. تخیل و خلاقیت را افزایش می‌دهد. یادگیری مستقل را بهبود می‌بخشد. ایده‌پردازی را حمایت می‌کند.

کد خبر 747186

دیگر خبرها

  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد
  • رکورد تاریخ راه آهن شکسته شد
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری