Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@18:41:42 GMT

FATF تکمیل کننده برجام دلخواه آمریکا و اروپاست

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۶۴۴۵

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران طی نامه‌ای به رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشت: مجلس در چهلمین سال انقلاب اسلامی بار دیگر در مواجهه با آزمونی سخت قرار گرفته است و این بار طرحی کاملا استعماری برای تصویب و یا رد در پیشگاه شما قرار گرفته است که نتیجه آن هرآنچه که باشد شما باید پاسخگوی آینده و آیندگان باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن این نامه در ادامه آمده است:

استقلال‌طلبی از ابتدایی ترین شعارهای انقلاب اسلامی در طول مبارزات مردمی علیه طاغوت و استکبار داخلی و خارجی بوده است. ملتی که از مشروطه و تحریم تنباکو تا ملی شدن صنعت نفت و  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برای کسب و حفظ استقلال خود خون‌ها داده و اشک‌ها ریخته، این روزها هر لحظه نگران از تصویب معاهده و یا قراردادی توسط دولت و مجلس بیرون آمده از رای خود است که گویا هیچ کدامشان درکی از مساله استقالل ندارند.

در جهانی که حتی کشورهای ذره‌ای هم به دنبال حفظ و کسب هرچه بیشتر استقلال خود و دور کردن دست اجانب از سیاست‌های داخلی خود هستند، در کشور ما عده ای به دنبال طرحی هستند که کیان و عزت ایران و ایرانی را در معرض دست اندازی بیگانگان قرار خواهد داد.

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مجلس در چهلمین سال انقلاب اسلامی بار دیگر در مواجهه با آزمونی سخت قرار گرفته است و این بار طرحی کامل استعماری برای تصویب و یا رد در پیشگاه شما قرار گرفته است که نتیجه آن هرآنچه که باشد شما باید پاسخگوی آینده و آیندگان باشید.

اگر امروز ایرانیان پس از گذشت دو قرن هنوز هم شاهان قاجار را به وادادگی در برابر خارجی‌ها می شناسند، با تصویب طرح FATF، قضاوت آیندگان، جمهوری اسلامی را در کنار حکومت قاجاریان قرار خواهد داد.

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی شاید اولین تصویری که در اذهان جوانان کشور از شما نقش می بندد تصویب 20 دقیقه ای برجام است، برجامی که آن را تصمیم نظام خواندید و منتسب به تصمیم گیرندگان اصلی کشور کردید. برجامی که این روزها نتیجه‌ای جز خسارت محض برای کشورمان عایدی نداشت.

آیا تجربه برجام برای شما اثبات نکرد که هیچ بیگانه‌ای برای مردم و کشور ما دل نخواهد سوزاند؟ آیا تجربه برجام که تنها نتیجه آن از کارانداختن صنعت هسته‌ای کشورمان بود کافی نبود که این روزها به دنبال طرحی هستید که تکمیل کننده به ثمر نشستن برجام دلخواه آمریکاییها و اروپاییهاست؟

آقای لاریجانی شما که نماینده شهر علما هستید احتمالا شنیده‌اید که مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود، فتامل...

این رنجنامه فریادی است در میان سکوت مدعیان اصلاح‌طلب و اصولگرا از طرف انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حقوق دانشگاه تهران نمایندگان مجلس شورای انقلاب اسلامی استکبار صنعت نفت استقلال دولت و مجلس ایران جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی صنعت مجلس آمریکا اروپا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین

شورای دانشگاه تربیت مدرس، پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین در این دانشگاه را تصویب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای دانشگاه تربیت مدرس با حضور رؤسای دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی و رئیس و معاونین این دانشگاه در تاریخ ۲/۱۷/ ۱۴۰۳به اتفاق آرا تصویب نمود: «دانشگاه تربیت مدرس برای دفاع از مردم سالاری و حقوق بشر و صلح و دوستی در بین ملت ها، آماده است تا اساتید و دانشجویان ضد صهیونیستی که بدلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با نسل کشی رژیم اشغالگر اسرائیل از دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اخراج شده و یا میشوند و رشته تخصصی آن‌ها در این دانشگاه دایر هست را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بپذیرد.»


شورای دانشگاه همچنین ضمن محکوم کردن ورود پلیس به دانشگاه‌های آمریکا و ضرب و شتم دانشجویان و اساتید، خواستار حفظ حرمت دانشگاه و دانشگاهیان توسط دولت و پلیس آمریکا گردید.

دیگر خبرها

  • ترفند‌های تثبیت وزن بعد از رژیم لاغری
  • از مذاکره در تهران تا احیای برجام در واشنگتن؟!
  • آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی
  • اعلام آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ کابینۀ جنگ اسرائیل حمله به رفح را تصویب کرد!/ آمریکا: در حال بررسی پاسخ حماس هستیم
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده