Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:34:24 GMT

کلنگ احداث بلوار ۳۶ متری سنندج بر زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۶۹۶۳

کلنگ احداث بلوار ۳۶ متری سنندج بر زمین زده شد

به گزارش خبرنگارمهر، بلوار ۳۶ متری دکتر فریدون معتمد وزیری در حد فاصل میدان شهیده ناهید فاتحی کرجو تا کمربندی آبیدر شهر سنندج احداث می شود که عملیات اجرایی آن امروز دوشنبه طی مراسمی با حضوراستاندار کردستان، امام جمعه سنندج، شهردار، اعضای شورا و جمع دیگری از مسئولان استان وشهرستان آغاز شد.

شهردار سنندج در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساخت این بلوار ارتقای امنیت مسیرهای تردد در شهرها را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: ایمن سازی محل تردد شهروندان و وسایل نقلیه همواره از مهمترین عوامل تامین امنیت و از شاخص های توسعه شهرها به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمت الله صیدی عنوان کرد: تردد در مسیرهای کمربندی آبیدر و محدوده شهرک زاگرس و خیابان سیروان به دلیل وجود شیب طولی زیاد، عرض کم، نبود پیاده رو مناسب و همچنین پیچ های تند، همواره سخت بوده و منجر به ایجاد ترافیک و گاها حوادث رانندگی شده است.

وی اضافه کرد: به منظور روانسازی و امین سازی تردد و کاهش خسارت های ناشی از استهلاک خودرها و افزایش سطح بهره وری از پروژه های تقاطع کوسه هجیج و کمربندی آبیدر عملیات احداث بلوار ۳۶ متری دکتر فریدون معتمدوزیری آغاز شده است.

وی طول کل مسیر این پروژه را ۱۳۰۰ متر و عرض آن را ۳۶ متر ذکر کرد و افزود:  این پروژه دارای ۲ باند سواره رو به طول ۲۰.۷ متر، چهار متر رفیوژه میانی و پیاده رو در طرفین به عرض ۱۰ متر است.

شهردار سنندج بیان کرد: برای احداث این بلوار عملیات عمرانی شامل ۱۴۵ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۱۰۳ هزار متر مکعب خاکریزی، ۵۳۴ مترمکعب دیوارسازی بتنی، ۸ هزار و ۸۰۰ مترمکعب زیراساس و ۴ هزار و ۴۰۰ مترمکعب اساس، باید انجام شود.

شهردار سنندج اعلام کرد: برای احداث این بلوار ۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که از محل اعتبارات داخلی شهرداری این مبلغ تامین خواهد شد.


 

کد خبر 4308358

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه عمرانی شهرداری سنندج کلنگ زنی ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد کرمانشاه خرم آباد یاسوج مشهد بیرجند خطبه های نماز جمعه بارش باران صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام

شهردار ایلام گفت: نخستین زمین چمن مصنوعی استان برای انجام مسابقه فوتبال در ایلام احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام افشین مظفری اظهار کرد: ترویج و اشاعه ورزش و احیای روحیه نشاط و شادابی از جمله برنامه‌های شهرداری برای جوانان این محله محسوب می‌شود که در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در پارک هفت تیر ایلام در دستور کار قرار گرفت و به زودی شاهد بهره‌برداری خواهیم بود.

حمید مجیدی، عضو شورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه وظیفه شورا خدمتگزاری به شهروندان است، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم محله احیای فضای سبز پارک است که در این راستا ضمن رسیدگی به موضوع، یک زمین چمن مینی فوتبال یا گل کوچک در این بوستان احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر چمن مصنوعی خریداری شده است و در حال فراهم شدن سایر ملزومات هستیم.

کد خبر 749584

دیگر خبرها

  • نشست زمین در یکی از محله‌های شهر سنندج
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام