Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - برزو نیک‌نژاد کارگردان فیلم «لونه زنبور» معتقد است تنوع ژانری که در اکران نوروزی وجود داشت موجب افزایش تعداد مخاطب فیلم‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارگردان «لونه زنبوز» گفت: طی روزهای اخیر در خبرهایی شنیده شد که در اردیبهشت ماه تعداد مخاطب های سینما نسبت به فروش فیلم ها بیشتر بوده است که به نظرم دلیل اصلی این امر نیم بها بودن قیمت بلیت فیلم ها در بعضی از روزها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزو نیک نژاد ادامه داد: امسال از همان ابتدا با تنوع ژانر ها مواجه بودیم ژانر اجتماعی، کمدی ، کودک و ... که این عامل به نظرم اتفاق خوبی است که می‌تواند بر میزان افزایش مخاطب تاثیر به سرایی داشته باشد زیرا خانواده ها می توانند با توجه به نوع سلیقه شان فیلم ها را انتخاب می کنند.

او در مورد تبلیغات فیلمش نیز گفت: طبیعی است که فیلم «لونه زنبور» هم مانند هر فیلم دیگری تبلیغاتی داشته که به طور نسبی بر میزان مخاطبش تاثیر داشته است.

نیک نژاد یادآور شد: البته علاوه بر تبلیغاتی که خود گروه سازنده «لونه زنبور» برای فیلم داشت، یک سری تبلیغات تلویزیونی هم مانند آنچه که طبق روال به فیلم ها تعلق می گرفت نیز داشت که به نظرم تاثیر به سزایی در جذب مخاطب دارد.

او با بیان اینکه امیدوارم حمایت های تلویزیون از سینما بدین واسطه بیشتر شود، گفت:شاید برخی فیلم ها توان مالی زیادی برای تبلیغات محیطی مانند خرید بیلبورد برای تبلیغات در سطح شهر را نداشته باشند و تیزرهای تلویزیونی می تواند کمک بزرگی برای آنها باشد.

او با بیان اینکه از میزان فروش فیلمش راضی بوده است، گفت: گروه سازنده و عوامل فیلم«لونه زنبور» از همان ابتدا تا زمان اکران فیلم بسیارهمراه و همدل بودند و همین عامل خود بر میزان فروش فیلم تاثیرگذار بود ، از فروش راضی هستیم.

کارگردان «لونه زنبور» ادامه داد: اینکه فیلم چه میزان مخاطب دارد به معادلات زیادی بر می گردد اما مهم این است زمانیکه مردم فیلم را می بینند راضی از سینما بیرون می آیند و از فیلم تعریف می کنند و ما در حد توانمان و آنچه ساختیم از میزان فروش فیلم راضی هستیم.

او همچنین گفت: امسال تنوع ژانری خوبی در سبد اکران نوروزی داشتیم که همین امر موجب استقبال خوب مخاطب می تواند باشد زیرا مخاطب می توانست فیلم مورد نظرش را با توجه به سلیقه ای که دارد انتخاب کند.

 

کلید واژه‌ها : اکران سینما - کارگردانان سینمای ایران - فروش سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اکران سینما کارگردانان سینمای ایران فروش سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم

اکران «آسمان غرب» با استقبال پرشور مخاطبان و حواشی حضور بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # بازیگر سینما ، سینما سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • (ویدئو) غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم