Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:06:03 GMT

طعنه سنگین رئالی ها به اتلتیکو در جشن قهرمانی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۷۰۶۹

طعنه سنگین رئالی ها به اتلتیکو در جشن قهرمانی

سرخیو راموس و تئو هرناندس در جریان جشن قهرمانی رئال در میدان سیبلس، طعنه های سنگینی را نثار اتلتیکو مادرید کردند.

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش بود که اتلتیکو مادرید در لیگ اروپا عنوان قهرمانی را کسب کرد و بازیکنان این تیم در کنار هواداران به رسم دیرینه در میدان نپتونوی مادرید جشن قهرمانی گرفتند.

در جریان آن جشن، خوان فران، دفاع راست اتلتیکو خطاب به هواداران گفت:« بهتر است رئالی ها ببینند که چه تیمی در پایتخت حکمرانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» شاید فران پیش بینی نمی کرد که رئال بتواند در فینال لیگ قهرمانان بر لیورپول غلبه کرده و بار دیگر قهرمان اروپا شود.

 

 

 

 

سرانجام راموس و تئو هرناندس روز گذشته در جشن قهرمانی رئال پاسخ خوان فران را دادند. روز گذشته هزاران هوادار رئال در میدان سیبلس گرد هم آمده بودند تا سیزدهمین قهرمانی تیم محبوب شان را جشن بگیرند.

در میانه های جشن بود که تئو میکروفن را در دست گرفت و گفت:« از میدان نپتونو گذشتیم و هیچ کس آنجا نبود. در مقایسه با اینجا، جشن قهرمانی اتلتیکو جمعیتی نداشت.»

راموس نیز در جشن قهرمانی رئال در سانتیاگو برنابئو به خوان فران اشاره کرد و گفت:« بهتر است حالا اتلتیکویی ها ببینند که چه تیمی در پایتخت حمکرانی می کند.»

تئو هرناندز سرخیو راموس اتلتیکو مادرید خوان فران رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تئو هرناندز سرخیو راموس اتلتیکو مادرید خوان فران رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد

مدیر اجرایی باشگاه بایرلورکوزن می‌گوید شکی ندارد که سرمربی اسپانیایی این تیم روزی هدایت رئال مادرید را برعهده خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگرار تسنیم، ژابی آلونسو که اخیراً با وجود علاقه‌مندی سه باشگاه بایرن مونیخ، لیورپول و رئال مادرید اعلام کرد در بایرلورکوزن به کارش ادامه خواهد داد، قصد دارد در آینده در یکی از این سه تیم که سابقه بازی در آنها را دارد، مربیگری کند. این مربی اسپانیایی در لورکوزن دست به کار بزرگی زد و یکشنبه شب پس از برتری 5 بر صفر شاگردانش مقابل وردربرمن در هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگا، این تیم را برای اولین بار در تاریخ 119 ساله‌اش به قهرمانی در این رقابت‌ها رساند.  

فرناندو کارو مدیر اجرایی باشگاه بایرلورکوزن در گفت‌وگو با برنامه «لاگرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا، درباره آینده حرفه‌ای سرمربی اسپانیایی این تیم گفت: تردیدی نیست که ژابی آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد اما نمی‌دانم چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. ما به هم قول داده‌ایم فقط در صورتی که باشگاهی که او قبلاً در آن بازی کرده برای استخدامش پا پیش بگذارد با هم صحبت کنیم.

تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان

لورکوزن که پیش از این پنح بار نایب‌قهرمان بوندس‌لیگا شده بود، با اختلافی 16 امتیازی‌ نسبت به بایرن مونیخ (قهرمان 33 دوره بوندس‌لیگا که در 11 فصل گذشته این رقابت‌ها به هیچ تیمی اجازه قهرمانی نداده بود) در فاصله پنج هفته به مانده به پایان فصل، قهرمانی‌اش در لیگ دسته اول فوتبال آلمان را مسجل کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • گزارش زنده: منچسترسیتی 0 - 0 رئال مادرید
  • شعارهای تحریک‌آمیز رئالی‌ها در منچستر!‏
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود
  • مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم