Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:00:35 GMT

انهدام باند حرفه ای سارقان احشام در تاکستان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۷۴۰۸

انهدام باند حرفه ای سارقان احشام در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف 120 راس احشام سرقتی از یک باند حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رسول فراهانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در بخش‌هایی از این شهرستان، کارگروهی برای کشف سرقت احشام در پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


️ فرمانده انتظامی شهرستان ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت‌های مضاعف و مراقبت‌های نامحسوس ماموران موفق به کشف سرنخ‌هایی از سارقان شده و با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم چند سارق حرفه ای را در یکی از استان‌ها شناسایی کردند. 

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی با شناسایی مخفیگاه سارقان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 5 نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان تاکستان منتقل کردند. 

این مسئول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به 3 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان تاکستان اعتراف و در این خصوص 120 راس دام از سارقان کشف و تحویل مالباختگان شد. 

 سرهنگ فراهانی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند. 

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ غلامحسین عرب گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت طیور در شهرستان دامغان ، ماموران پلیس  ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و همگی آنها را با اجرای چند عملیات ضربتی برای دستگیری  در مخفیگاهشان دستگیر  کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره سرقت طیور به تعداد ۵۰۰ قطعه اعتراف کردند ادامه داد: سارقان در یکی از سرقت‌ها مقادیری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال از داخل منزل به سرقت برده بودند که همگی اموال به سرقت رفته کشف و تحویل مالباختگان شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران