Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح اقدامات شهرداری تهران به مناسبت ۲۹ امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی، گفت: ۶۰ هزار بطری آب معدنی و ۶۰ هزار پکیج پذیرایی زمان افطار در بین زائران حرم مطهر توزیع خواهد شد.مجتبی یزدانی (معاون خدمات شهری شهرداری تهران) در تشریح اقدامات شهرداری تهران به مناسبت ۲۹ امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی گفت: ۱۴ پهنه به منظور نگهداشت محدوده حرم و اطراف آن تعریف شده است که توسط مناطق انجام می‌گیرد، همچنین برپایی ایستگاه‌های پذیرایی نیز به عهده ۵ منطقه ۳، ۲۱، ۱۸، ۱۲، ۶، گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: نگهداشت مسیرهای منتهی به حرم بر عهده منطقه ۱۹، برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال در محدوده جماران بر عهده منطقه ۱ و همچنین برپایی مراسم بزرگداشت در محدوده حرم عبدالعظیم حسنی بر عهده منطقه ۲۰ تعریف شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه رفت و روب و پاکسازی محوطه‌های حرم مطهر نیز اظهار کرد: نظافت، رفت و روب، علف کشی، حمل زباله، ضایعات، خاک و نخاله در این پهنه صورت گرفته است. همچنین ۳ هزار تانکر ۲۰ هزار لیتری هم برای تامین آب مورد نیاز در این پهنه مستقر شده است.

یزدانی از نصب ۴۰۰ متر مربع چادر به منظور پذیرایی از زائران خبر داد و گفت: ۶۰ هزار بطری آب معدنی و ۶۰ هزار پکیج پذیرایی در زمان افطار نیز در بین زائران حرم مطهر توزیع خواهد شد.

به گفته وی ۳ پردیس فرهنگی با عناوین امام و مردم، سبک زندگی امام و امام و قرآن در قالب برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در مراسم ارتحال امام تصریح کرد: هویت بخشی سیمای بصری شهر با استفاده از ظرفیت تبلیغی موجود در مناطق، با پیام‌های فرهنگی متناسب با ایام ارتحال، برگزاری نشست‌های معرفی و سخنرانی با محوریت گفتمان و ابعاد شخصیتی امام و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان امام دل‌ها در سرای محلات برگزار می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های سازمان بهشت زهرا(س) در ۱۴ خردادماه عنوان کرد: مراسم ارتحال از ساعت ۱۶ آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بازسازی و مرمت ۲۰۰۰ چشمه سرویس بهداشتی، استقرار ۲۵ دستگاه ماشین برقی برای انتقال زائران، استقرار ۲۰ ایستگاه اطلاع رسانی با عنوان "از من بپرسید"، نصب و راه‌اندازی ۴۲ دستگاه مه‌پاش پرتابل و ثابت، راه‌اندازی اپلیکیشن مسیریابی زائران روح الله برای محوطه حرم و راه‌اندازی اولین مرکز کنترل ترافیک در سازمان بهشت زهرا(س) از جمله اقدامات صورت گرفته در سازمان بهشت زهرا(س) است.

وی با اشاره به برنامه های حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم ارتحال امام(ره) خاطرنشان کرد: در روز ۱۴ خرداد شرکت متروی تهران سرفاصله حرکت قطارها در خط ۱ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از ۷ به ۴ دقیقه کاهش می‌یابد.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران، ۴ محور با ۱۰۰ تاکسی ون برای رساندن زائران به مراسم در سطح شهر در نظر گرفته شده است. این در حالی است که ۲۰ دستگاه سواری نیز برای انتقال گمشدگان اختصاص یافته است.

وی در پایان با اشاره به استقرار ۵۰۰نیروی عملیاتی سازمان آتش نشانی، عنوان کرد: ۲۲۰ دستگاه خودروی عملیاتی در ۱۵۰ نقطه از محدوده حرم مطهر و سازمان بهشت زهرا(س) برای تامین ایمنی مراسم حضور خواهند داشت.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سالگرد ارتحال امام خمینی شهرداری تهران اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بابایی از اعزام ۳ هزار نفر از زنجان به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: مسئولیت تهیه آمار و ساماندهی کاروان‌ها و خودرو برعهده سپاه استان است.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران در شهرستان‌ها نسبت به تشکیل ستاد اقدام و کمیته مربوط را فعال خواهند کرد، افزود: ایجاد هماهنگی و پیگیری برنامه‌ها رفع مشکلات برعهده کمیته‌ها خواهد بود و دستگاه‌ها باید همراهی لازم را داشته باشند.

دبیر ستاد برگزاری سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد با بیان اینکه متولی کمیته، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است، گفت: همراهی علوم پزشکی و نیروی انتظامی در این روز‌ها مد نظر است و تمهیدات لازم برای اجرای مطلوب این برنامه‌ها باید اندیشیده شود.

بابایی ادامه داد: استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها، مجامع امور صنفی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت‌های تعاونی مورد توجه است باید همکاری لازم در این راستا انجام شود.

دیگر خبرها

  • عکس قدیمی از آیت الله هاشمی و محسن رضایی درحال خوردن آش افطاری
  • جزئیات اعزام زائران کردستانی به سالگرد ارتحال امام (ره)+فیلم
  • ۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند