Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@13:24:51 GMT

25 واحد پرورش شترمرغ در سبزوار فعال است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۸۲۲۴

25 واحد پرورش شترمرغ در سبزوار فعال است

منصور برغمدی، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش 30 درصدی پرورش شترمرغ در سبزوار نسبت به 2 سال گذشته، افزود: پرورش شترمرغ 150 فرصت شغلی برای جوانان این شهرستان فراهم کرده است.
وی با اشاره به تناسب شرایط آب و هوا و اقلیم سبزوار برای پرورش شترمرغ و تولید فرآورده های دارویی و درمانی این گونه، تصریح کرد: خشکسالی و بارش کم در سالیان اخیر سبب رونق این کسب و کار در این منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: گوشت شترمرغ به سبب بالا بودن میزان آهن و پایین بودن چربی و کلسترول خواص گوشت سفید را داشته و جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز محسوب می شود.
برغمدی اظهار کرد: کشتار و بسته بندی و عرضه گوشت، تهیه روغن های خوراکی و درمانی از شترمرغ و تهیه صابون از پسماند روغن شترمرغ در سبزوار انجام می شود.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جهاد کشاورزی خشکسالی کسب و کار گوشت قرمز مشهد مقدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • (ویدیو) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا