Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب اینفوگرافی آمار و عملکرد تیم ملی فوتبال مراکش در ادوار جام های جهانی را برای شما آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آستانه ی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، خبرگزاری پارس فوتبال اینفوگرافی آمار و عملکرد تیم ملی فوتبال مراکش در ادوار جام های جهانی را برای شما آماده کرده است:

تیم ملی فوتبال مراکش نماینده کشور مراکش در مسابقات بین‌المللی و آفریقایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم تاکنون در سه دوره جام‌جهانی حضور داشته‌است و در سال ۱۹۷۶ و۲۰۱۸قهرمان جام ملتهای افریقا شده‌است.

مراکش که آخرین بار در جام جهانی ۱۹۹۸ حضور داشت، در آخرین بازی خود موفق شد با گل های نبیل دیرار (۲۵) و مهدی بن عطیه (۳۰)، ساحل عاج را شکست بدهد و صعودش به جام جهانی روسیه را قطعی کند.

شاگردان هروه رنار در حالی پای به این دیدار گذاشتند که با یک امتیاز برتری نسبت به ساحل عاج، در صدر گروه قرار داشتند و با یک تساوی هم می توانستند صعودشان را قطعی کنند؛ اما مراکشی ها با ارائه یک نمایش درخشان، توانستند در ابیجان، ساحل عاج را شکست دهند.

رنار در حالی موفق شد به طلسم ۲۰ ساله عدم حضور مراکش در جام جهانی پایان دهد که پیش از این با زامبیا و ساحل عاج، قهرمان آفریقا شده بود و با این صعود، رزومه اش در فوتبال آفریقا را پربارتر کرد.

تیم ملی ایران در اولین و مهمترین دیدار خود در روسیه باید به مصاف مراکش برود.

برای دریافت این اینفوگرافی در کیفیت و سایز اصلی، به دانلود باکس زیر مطلب مراجعه کنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران تراکتورسازی کارلوس کی روش فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش

نیروهای دریایی مراکش ۸۵ مهاجر را از خطر غرق شدن نجات دادند.

به گزارش ایسنا، طبق بیانیه منتشر شده از سوی نیروهای مسلح مراکش این مهاجران، غیرقانونی و اتباع کشورهای جنوب صحرای آفریقا هستند.

پس از ارائه کمک‌های اولیه، مقامات محلی آنها را به منظور طی مراحل قانونی به نیروهای امنیتی تحویل داده‌اند.

کشورهای شمال آفریقا مانند تونس، لیبی و مراکش به دلیل نزدیکی به دریای مدیترانه به عنوان نقطه عزیمت مهاجران غیرقانونی برای رسیدن به اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش آناتولی، وزارت کشور مراکش در بیانیه خود در ۲۳ ژانویه سال جاری میلادی (۲۰۲۴) اعلام کرده بود سال گذشته ۷۵ هزار و ۱۸۴ مهاجر غیرقانونی دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • مسیرهایی که ایران را دور می‌زنند(اینفوگرافی)