Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@05:06:35 GMT

دوسوم بدهی های باشگاه سپیدرود پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۸۶۳۵

دوسوم بدهی های باشگاه سپیدرود پرداخت شد

جواد تن زاده روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از مشکلات باشگاه بدهی های سال گذشته بود که حدود دو سوم آن پرداخت شده و تعدادی از طلبکاران نیز با تحریک افرادی، هنوز برای تسویه حساب به باشگاه مراجعه نکرده اند.
وی افزود: اگر طلبکاران مراجعه کنند باشگاه با آنان وارد مذاکره خواهد شد تا با آنان نیز تسویه حساب شود و همچنین آمادگی پرداخت بدهی کادر فنی را نیز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تن زاده ادامه داد: در مورد بدهی علی کریمی و دستیارانش نیز اعلام کردیم که یک سوم را به صورت نقدی و مابقی را طی 2 فقره چک در 2 ماه پرداخت خواهیم کرد.
مالک باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: همه باشگاه ها اینگونه عمل می کنند و هیچ باشگاهی تمام بدهی های خود را یکجا پرداخت نمی کند ولی کریمی درخواست دارد تا تمام طلبش را یکجا وصول کند.
تن زاده در مورد جلسه با اداره کل ورزش استان و همچنین تحویل باشگاه به خریدار یا خریداران جدید نیز عنوان کرد: در جلسه ای که با اداره کل ورزش و جوانان گیلان داشتیم ، در مورد مسائل و مشکلات صحبت هایی شد و همچنین اگر فرد شاخص و قابل اعتمادی برای خرید باشگاه سپیدرود پیدا شود ، ما آماده مذاکره و واگذاری هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر خریداری پیدا نشود، ما همچنان به کار خود ادامه خواهیم داد تا بتوانیم تیم با قدرتی را روانه رقابت های فصل آتی لیگ برتر کنیم چون هدف ما رشد و ارتقای سپیدورد رشت است که امیدواریم به این هدف برسیم.
7285 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره کل ورزش اداره کل ورزش و جوانان چک علی کریمی لیگ برتر تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع