Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، فاطمه سعیدی نماینده تهران و عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات از جلسه دو روز گذشته فراکسیون زنان با محسنی اژه ‌ی خبر داد و گفت: در جلسه روز شنبه این هفته با سخنگوی قوه قضاییه در خصوص معلمان بازداشتی از جمله آقای اسماعیل عبدی که محکومیت دارند و آقای حبیبی که اخیرا بازداشت شده‌اند صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین برای معلم‌هایی که مدتی از زندانی بودنشان گذشته تقاضای مرخصی داشتیم و در خواست کردیم که مورد رافت و مهر اسلامی قرار بگیرند و عفو بخورند که آقای محسنی اژه‌ای قول پیگیری دادند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در جلسه‌ای که آقای محسنی اژه‌ای به فراکسیون امید آمده بودند نیز در خصوص آقای عبدی و سایر معلمین بازداشت شده صحبت کردم و ایشان در حال پیگیری هستند و دو روز پیش هم تاکید کردند که پیگیری می‌کنند.

سعیدی در خصوص تشکیل پرونده قضایی برای دانشجویان بازداشت شده در ناآرامی‌های دی ماه، گفت: دستگاه‌ها با ما همکاری می‌کنند و اگر موردی باشد این مشکل را نیز حل خواهیم کرد. همانطور که دستگاه‌ها برای آزادی دانشجویان همکاری کردند برای اینکه سابقه‌ای برای این دانشجویان تشکیل نشود با ما همکاری خواهند کرد.

او ادامه داد: مستند و یا مصادیقی در خصوص دانشجویان بازداشتی دی ماه که برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده نداریم. اما اگر این چنین باشد قطعا می‌توان پیگیری کرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 دی ماه زنان قوه قضاییه معلم جماران تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: بانوی استان که مستمری مختصری دریافت می‌کرد نیمی از هزینه معاش ماهانه خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت کرد .
حیدری افزود: پس از اختصاص کمک این مادر برای آزادی یک زندانی زن ، خیرینی از تهران بقیه بدهی زندانی را تقبل کردند؛ با پرداخت مبلغ بدهی مادری به آغوش خانواده بازگشت.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم