Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه طرح ضیافت الهی در جوار بقاع متبرکه شهرستان نهاوند در حال اجرا است، افزود: این طرح در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، استفاده از فضای معنوی ماه رمضان و تقویت باورهای اعتقادی در جامعه در امامزادگان شهرستان نهاوند در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی طرح ضیافت الهی اظهار کرد: برقراری خیمه‌های معرفت و پاسخگویی به مسائل شرعی، تهیه جزوات احکام و برپایی نمایشگاه فرهنگی و قرآنی و ایستگاه «قرآن بخوان جایزه بگیر» از جمله برنامه‌های آستان مقدس امامزادگان نهاوند در راستای اجرای این طرح است.
رئیس اداره اوقاف نهاوند ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن را از اهداف این طرح بیان کرد و گفت: در ایام ماه رمضان همه روزه آئین جزءخوانی قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان شاهزاده محمدوعلی(ع)، مهدی(ع)، احمد(ع) و ابراهیم(ع) و همچنین در مساجد جوادیه و امام رضا(ع) شهر نهاوند قبل از برگزاری نماز مغرب و عشاء با حضور مردم مؤمن و ولایت‌مدار نهاوند برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در راستای طرح ضیافت الهی همزمان با برگزاری مراسم جزءخوانی در آستان مقدس شاهزاده محمدوعلی(ع) درس تفسیر قرآن کریم نیز توسط حجت‌الاسلام حاج‌ولی از مبلغان مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
اسدپور با اشاره به اجرای طرح افطاری ساده در اماکن مذهبی این شهرستان خاطرنشان کرد: هر شب به زائران و نمازگزاران بقاع متبرکه با استفاده از کمک‌های مردمی افطاری ساده داده می‌شود.
وی با اشاره به برپایی جشن‌ میلاد امام حسن مجتبی(ع) در بقاع متبرکه یادآور شد: جشن‌های میلاد در آستان مقدس امامزادگان محمدوعلی(ع) و احمد(ع) برگزار خواهد شد و ذکر فضائل و کرامات امام حسن مجتبی(ع) از مهمترین محورهای سخنرانی جشن‌های میلاد است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ پیکر شهیدان  تازه تفحص شده ، جواد مراثی ، مجتبی نادر تهرانی و عباس رمضانی ویک شهید گمنام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع خواهد شد.


شهید جواد مراثی سال ۶۰ در سن ۲۲ سالگی در منطقه چذابه به شهادت رسید.


شهید مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب که سال ۶۳ در هورالهویزه به شهادت رسید.


شهید عباس رمضانی در سن ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه