Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي تکواندو گفت: شک نکنيد که در بازي‌هاي آسيايي 2018 اندونزي نتايجي بهتر از قهرماني آسيا کسب خواهيم کرد.
فريبرز عسکري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس،‌ در پاسخ به اين سوال که شرايط فني مسابقات قهرماني آسيا اين دوره چطور بود و آيا از عملکرد کلي تيم راضي هستيد يا خير، گفت: مسابقات خوبي در ويتنام برگزار شد و من مطمئن بودم که مسابقات از لحاظ کيفي در سطح خوبي برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مي‌دانستم که تيم‌ها پيشرفت قابل توجهي کردند و ديگر هيچ تيمي را نمي‌توانيم دست کم بگيريم. در گذشته عربستان جايي در تکواندو نداشت، اما امروز شاهديم مربي آنها قهرمان جهان است و تغيير خوبي در تکواندوي عربستان ايجاد کرده است. کشورهاي مثل چين تايپه، کره،‌ تايوان از بازيکنان بلند قدي برخوردارند و اين موضوع در روند مبارزات تاثيرگذار است. 
وي در ادامه صحبت‌هاي خود عنوان کرد: نمي‌توانم بگويم از نتيجه‌اي که در ويتنام براي تيم رقم خورده راضي هستم، چون با توجه به توان فني که بازيکنان ما دارند ما مي‌توانستيم قهرماني آسيا را دوباره تکرار کنيم. به هر حال يک سري اشتباهات بچه‌گانه و فردي رخ داد که ما از رسيدن به قهرماني آسيا باز مانديم. ناراحت هستم که اين نتيجه را کسب کرده‌ايم، اما خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم عنوان نايب قهرماني را کسب کنيم. 
سرمربي تيم ملي تکواندو در پاسخ به اين سوال که با توجه به زمان کمي که تا بازي‌هاي آسيايي اندونزي پيش رو داريم آيا مي‌توانيم اميدوار باشيم که در جاکارتا تکواندو مي‌تواند نتيجه خوبي را کسب کند، گفت: شک نکنيد در بازي‌هاي آسيايي خيلي بهتر از قهرماني آسيا نتيجه خواهيم گرفت. ما اگر بدشانسي نمي‌آورديم مي‌توانستيم سه مدال طلا کسب کنيم، اما متاسفانه با اشتباهات فردي نتايج را واگذار کرديم. خوشبختانه اين رقابت‌ها پيش از بازي‌هاي آسيايي جاکارتا براي ما يک ديدار تدارکاتي بسيار مهمي بود. ما با آمادگي نسبي در ويتنام حضور پيدا کرديم و اين نتيجه‌اي که در قهرماني آسيا کسب کرديم مي‌توانست خيلي بهتر از اين باشد. بايد براي اينکه در اندونزي اشتباهات فردي گريبان‌گيرمان نشود نقاط ضعف‌مان را پس از بازگشت ترميم کنيم. بازيکنان ما اگر به خود باوري برسند بدون شک ما در جاکارتا بهترين نتيجه را کسب خواهيم کرد. 
عسکري در پاسخ به اين سوال که فرزان عاشورزاده پس از المپيک برزيل روند نزولي داشت و در قهرماني آسيا مدال نقره کسب کرد و گويا عملکرد او رو به رشد است. نظر شما در مورد مبارزاتي که او انجام داد چيست، گفت: به نظرم فرزان در قهرماني آسيا عالي مبارزه کرد و اميدوارم روند صعودي او ادامه داشته باشد. فرزان در حال بازگشت به دوران اوج خود است و من در اين رقابت‌ها روند رشد او را ديدم. فرزان مي توانست حتي طلاي قهرماني آسيا را کسب کند، اما بدشانسي گريبان او را گرفت. در فينال حريف کره‌اي رقيب فرزان بود و به فرزان در طول مبارزه توصيه کردم و نکاتي که نياز بود را به او ارائه کردم. بازي به راند طلايي کشيده شد و مطمئن بودم که فرزان برنده راند طلايي است، اما متاسفانه يک لحظه بدشانسي باعث شد پاي فرزان سر بخورد و در ثانيه‌اي آخر او زمين بخورد و داور به او يک اخطار داد. به هر حال او بازي را واگذار کرد، اما من شاهد عملکرد خوب او در اين مسابقات بودم. 
وي در مورد مهدي خدابخشي، خاطرنشان کرد: بازي مهدي خدابخشي يک مقدار همزمان شد با بازي يکي ديگر از ملي‌پوشان و من نتوانستم بازي او را کوچ کنم. حريف او فوق‌العاده بسته بازي مي‌کرد و به نظرم در اين بازي داور خيلي سختگيرانه تصميم مي‌گرفت. او در کوچکترين حرکت اخطار مي‌داد و به نظرم اگر داور ديگري بود گذشت مي‌کرد، اما اين داور خيلي اخطار مي‌داد و دست و پاي مهدي را بسته بود. مهدي دست به عصا در بازي خود مبارزه مي‌کرد. 
سرمربي تيم ملي تکواندو در پاسخ به اين سوال که سجاد مرداني گويا مصدوم شده و ديگر قادر به مبارزه نبوده شرايط او چطور است گفت: سجاد مصدوميت کهنه‌اي داشت که متاسفانه در اين مسابقات با يک پيچ‌خوردگي از ناحيه مچ پا روبرو شد و پزشکان تصميم گرفتند، براي اينکه سلامتي خود را به خطر نيندازد از ادامه رقابت‌ها انصراف دهد. خوشبختانه او شرايط خوبي دارد و مشکل خاصي وجود ندارد. مهدي به زودي به ترکيب تيم ملي بازخواهد گشت. 
وي در پايان صحبت‌هاي خود، خاطرنشان کرد: بازيکنان ما در طول اين مسابقات چيزي از رقباي خود کم نداشتند، اما تنها ايراد آنها اين است که به خود باوري لازم نرسيدند. برخي از بازيکانن ما در طول مسابقات امتيازات را از دست دادند و من فکر مي‌کنم اين مسائل قابل حل است و بايد پس از بازگشت براي اينکه مشکلات‌مان حل شود برنامه‌ريزي کنيم. به هر حال اين اشتباهات را به فال نيک مي‌گيريم و تا فرصت باقي مانده تا بازي‌هاي آسيايي اندونزي انشاءاله اين مشکلات را برطرف مي کنيم. 
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مونیخ را با نتیجه ای خوب ترک کرد و هفته بعد در برنابئو می تواند با شکست بایرن راهی فینال لیگ قهرمانان شود. بهترین بازیکن میدان وینیسیوس بود که توانست هر دو گل رئال را بزند.

او در دقیقه 24 روی پاس استثنایی تونی کروس توانست نویر را مغلوب کند و در اواخر بازی نیز از روی نقطه پنالتی بازی را 2-2 برابر کرد.

دوربین ها در این بازی چند بار فلورنتینو پرز، رئیس رئال، را روی سکوها نشان دادند که در یکی از موارد بعد از گل دوم وینیسیوس بود. پرز از جایش تکان نخورد و در چهره او نیز حس خاصی دیده نمی شد در حالی که وینی توانسته بود شب رئال را در مونیخ نجات دهد. آاس نوشته است که پرز به گل اول وینی نیز واکنش خاصی نشان نداد.

شاید در تمام سال های گذشته تنها واکنش جدی پرز به یکی از گل های رئال در فینال 2014 لیسبون برابر اتلتیکو و گل دقیقه 93 سرخیو راموس بود که مانع از شکست رئال شد. پرز از خوشحالی بلند شد و با هیجان فراوان برای راموس دست زد.

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند