Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با بیان اینکه ورودی بار به این استان 30 درصد کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: اعتراضات در سایر استان‌ها ورود بار به وسیله کامیون در استان را دچار مشکل کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛داریوش باقرجوان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به موج اعتصاب کامیون داران در سراسر کشور گفت: افزایش نرخ کرایه بار در کشور موجب اعتراضات در سایر استان‌ها شد که به طبع آن، ورود بار به وسیله کامیون در استان را دچار مشکل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقر جوان افزود: در استان هرمزگان  هیچ گاه اعتراض جمعی  صورت نگرفت و فعالیت حمل و نقل روند ثابت خود را دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه اعتصاب رانندگان کامیون در کشور هیچ خللی را در چرخه بار در هرمزگان وارد نکرده است،اظهار کرد: با حضور مسئولان در جمع معترضین صدای رانندگان شنیده و پس از متقاعد شدن پروسه حمل و نقل به روال عادی خود بازگشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از بارگیری  روزانه 2 هزار و  800دستگاه کامیون در استان خبر داد و عنوان کرد: ورودی بار به این استان 30 درصد کاهش پیدا کرده و درعین حال شرایط در سطح کشور به حال عادی برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه در کشور 20 هزار دستگاه کامیون بارگیری می‌شوند، تصریح کرد:37 درصد از کالای کشور از طریق بندرعباس وارد می‌شود که موجب شده فعال‌ترین مرز ورودی کشور باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان خاطرنشان کرد: در سطح کشور 25 میلیون تن  و در هرمزگان یک میلیون و 300 هزار تن بار از مبدا جابجا  می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کردستان

علی پناهی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از امروز سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود که فعالیت آن تا روز چهارشنبه  ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان اضافه کرد: بیشترین میزان فعالیت این سامانه برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه رخ خواهد داد و روز چهارشنبه از شدت ناپایداری کاسته می شود.

وی از صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای فعالیت این سامانه خبر داد و گفت: این سامانه رگبارهای قابل ملاحظه باران و رعد و برق، مه آلود بودن هوا، وزش باد گاهی شدید و بارش تگرگ را به همراه دارد.

پناهی با اشاره به تداوم وزش باد شدید در استان تا روز پنجشنبه، یادآور شد:  دمای کمینه هوا در صبح روزهای چهارشنبه در پنجشنبه کاهش می یابد و در نقاط سردسیر استان در محدوده صفر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازگشت نخستین گروه از زائران هرمزگانی سرزمین وحی
  • اتفاقی که فقط در ایران نگرانی دارد؛ دلواپسان به دنبال وضع دوباره ممنوعیت؟
  • بازگشت زائران عمره ‌هرمزگانی به بندرعباس
  • طلای جهانی ثابت شد
  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • ورود سامانه بارشی جدید به استان ایلام
  • ورود سامانه بارشی جدید به کردستان