Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا عبیدی رییس آموزش و پرورش شهرستان کوار گفت: در قالب طرح مشارکت ۵۰ درصدی دانش آموزان و فرهنگیان کوار در ساخت یک واحد آموزشی در این شهرستان، یکی از دانش آموزان کواری، گوشواره خود را برای ساخت مدرسه هدیه داد.

وی بیان کرد: یکی از پروژه‌های نوسازی شهرستان کوار، احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه خشت‌های بهشتی است که برای ساخت آن با زیر بنای ۱۳۰۰ متر مربع، هزینه‌ای بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۵۰ درصد هزینه ساخت این واحد آموزشی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تامین و ۵۰ درصد باقی مانده نیز از محل کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان و سایر خیرین این شهرستان تامین خواهد شد.

عبیدی اظهار کرد: در جذب کمک‌های دانش آموزی برای این پروژه، الناز ظهرابی دانش آموز پایه سوم از دبستان شهید نعمتی کوار، در اقدامی تحسین برانگیز و خداپسندانه، با فروش گوشواره خود در ساخت آموزشگاه خشت‌های بهشتی مشارکت کرد.

وی یادآور شد: فاز اول این آموزشگاه شامل ساخت فنداسیون و ستون‌های طبقه اول پایان یافته و وارد فاز دوم شده است.

عبیدی گفت: این دانش آموز پس از این که با طرح نوسازی آموزشگاه خشت‌های بهشتی آشنا شد، تصمیم گرفت با فروش گوشواره خود و اهدا پول آن به مبلغ ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال، در این کار نیک مشارکت کند و از همین سن در کار‌های خیر سهیم باشد.

گفتنی است این آموزشگاه در سی متری ارتش، واقع در خیابان شهید ظهرابی کوار قرار دارد و شماره حساب ۰۲۲۱۸۰۷۰۷۴۰۰۷ نزد مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان کوار، آماده دریافت کمک‌های دانش آموزان، فرهنگیان وسایر خیرین در این امر خداپسندانه است.
انتهای پیام/ر

مشارکت دانش آموز فارسی در ساخت مدرسه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان