Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@20:46:35 GMT

از سرگیری عملیات ساخت سد کوهرنگ

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۹۹۶۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ با پیشنهاد استاندار اصفهان و با حکم وزیر کشور، حمید عصارزادگان به عنوان فرماندار جدید مبارکه منصوب شد.
استاندار اصفهان در آیین معارفه فرماندار جدید مبارکه با اشاره به کسری 50درصدی آب در سال جاری گفت: تاکید ما این است که با وجود کم آبی، اجازه ندهیم که هیچ باغ و درختی بی آب بماند و خشک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن مهرعلیزاده افزود: در همین راستا، تاکنون با صاحبان 165 چاه اطراف زاینده رود توافق شده است از آب چاه های آنها برای آبیاری باغ های اطراف استفاده شود و شهرهایی که چاه ندارند و یا از رودخانه و چاه ها دور هستند، با تانکر آبرسانی شود.
وی با اشاره به اینکه سد کوهرنگ 3 که عملیات ساخت آن در یک سال گذشته متوقف شده بود، از فروردین آغاز شده است افزود: همچنین قراردادی برای استفاده از آب بین دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری تنظیم و میزان استفاده برای آب آشامیدنی ، باغ ها و صنعت مشخص شده است.
زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس نیز در این جلسه با اشاره به وضع بیکاری در شهرستان از استاندار درخواست کرد که قانون بومی پذیری نیروهای استخدامی در کارخانه ها و صنایع شهرستان به خصوص شرکت فولاد مبارکه به صورت جدی در دستور کار قرار دهد.
در این آیین حمید عصار زادگان به عنوان فرماندار جدید مبارکه معرفی و از خدمات جواد سلطانی که 10ماه سرپرستی فرمانداری را به عهده داشت ، قدردانی شد.
حمید عصار زادگان متولد ١٣٤٩ در اصفهان و معاون شهردار منطقه یک اصفهان بود.
وی مسولیت شهرداری منطقه 1، ٥ و ١٢ اصفهان را هم برعهده داشته است.
عصارزادگان همچنین ریاست هيات جودو استان و هيات مديره مجتمع هاي سياحتي، فرهنگي، تقريحي و ورزشي سپاهان را نیز در کارنامه دارد.
حدود 10 ماه جواد سلطانی معاون فرماندار سابق(علی اصغر ذاکری ) به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان خدمت می کرد.
استاندار اصفهان در ابتدای ورود به شهر مبارکه ، با حضور در گلستان شهدای مبارکه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس به دیدار پدر و مادر 4شهید ( شهدای ضیایی ) و پدر سه شهید ( شهدای زینلی) رفت.
شهرستان مبارکه در 50 کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما اصفهان فرماندار مبارکه استاندار اصفهان فرماندار زهرا سعیدی نماینده مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از ساعات ابتدایی صبح امروز پنجشنبه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدای براآن جنوبی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از محور ورودی اشکاوند و محور دشتی، حضور در کبوترآباد، کاروانسرای شهر زیار و محل احداث کلانتری، کوره‌های گچ، مزرعه گورت، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، مسکن مهر و اقدام ملی قهجاورستان، دیدار با منتخبان و مؤثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان (ویژه شرق شهرستان اصفهان) از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این بازدیدها استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در نشست با منتخبان و موثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان حضور خواهد داشت.

کد خبر 747762

دیگر خبرها

  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان