Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@03:36:05 GMT

توده 5 کیلویی از شکم زن سبزواری خارج شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۰۰۴۲

توده 5 کیلویی از شکم زن سبزواری خارج شد

به گزارش ایرنا دکتر ژیلا آگاه، دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این زن 60 ساله با علائم درد و بزرگی شکم به بیمارستان مراجعه کرده بود که پس از معاینه اولیه و انجام سی.تی.اسکن، توده ای بزرگ در تخمدان این بیمار مشاهده شد.
وی تصریح کرد: با بررسی‌های تخصصی و انجام آزمایش‌های مختلف، بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت و توده ای با وزن پنج کیلوگرم و ابعاد حدود30 سانتیمتر از تخمدان وی خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر آگاه با بیان اینکه این توده تمام فضای شکم و لگن را پر کرده بود، تصریح کرد: توده، چسبندگی زیادی به روده داشت که با انجام تکنیک های مورد نیاز، عمل به طور کامل انجام شد و هم اینک وضعیت جسمانی بیمار رضایت بخش است.
وی گفت: تومورهای تخمدان می توانند خوش خیم و یا بدخیم باشند که بر اساس تومور مارکرها و آزمایش خون قبل از عمل ارزیابی می شوند و با آسیب شناسی پس از عمل نتیجه قطعی معلوم می شود.
37 مرکز بهداشتی و درمانی، 193 خانه بهداشت و 6 بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در شهرستان های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی فعالیت دارند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بهداشتی و درمانی بیمارستان خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت میوه های نوبرانه تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

اکبر یاوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی  ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی