Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر قاسمی، مدیرعامل شرکت فرآیند نوین صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: بر اساس اساسنامه موسسه، اعضای صندوق می توانند تا 5 درصد از حقوق خود را به صورت ماهیانه به صندوق پرداخت کنند و دولت نیز برابر پرداختی، سهم خود را واریز و در پایان بازنشستگی سرمایه فرد همراه با مبلغ سهم دولت و سود حاصل به وی پرداخت می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه اندازی و تاسیس نمایندگی صندوق در استان ها با هدف تسریع در پاسخگویی به فرهنگیان و ارتباط موثر با صندوق می باشد.

مدیرعامل شرکت فرآیند نوین صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با بیان اینکه در طول برنامه پنجم توسعه سهم دولت در صندوق ذخیره پرداخت نشده است، گفت: از نظر حقوقی این موضوع در حال پیگیری است و تلاش می کنیم که همکاران سهم واریزی خود را بیشتر کنند چرا که در برنامه ششم توسعه کشور مقرر شده است که دولت سهم خود را به صندوق واریز نماید و این فرصت بسیار خوبی برای صندوق و در نهایت فرهنگیان است که از سهم بیشتر دولتی برخوردار باشند.

قاسمی در ادامه با اشاره به حضور 90 درصدی فرهنگیان استان اردبیل در صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: صندوق ذخیره متعلق به فرهنگیان است و یک شرکت دولتی نیست بنابر این آموزش و پرورش باید از این ظرفیت نهایت استفاده را بکند.

وی به برنامه استراتژیک صندوق اشاره کرد و گفت: در همین راستا شرکت فرآیند نوین صندوق ذخیره با تهیه پرسش نامه و نیاز سنجی، نیازهای فرهنگیان را احصاء و در حال عملیاتی کردن آن است.

مدیرعامل شرکت فرآیند نوین صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با بیان اینکه بیش از 16 هزار نفر از فرهنگیان تا امروز در این نظر سنجی ها شرکت کرده اند، گفت: هم اکنون اقدامات رفاهی و نیاز های فرهنگیان در دست پیگیری است و با توجه به درجه بندی و اولویت های اعلام شده ، برای حل آنها گام برداشته خواهد شد.

قاسمی با اشاره به مسائل و حواشی پیش آمده برای صندوق و انتقادات وارده در حوزه فعالیت ها، افزود: انتظار می رود انتقادات سازنده و بر اساس مطالعات و مستندات باشد .

وی با اشاره به انتظار فرهنگیان برای اخذ تسهیلات از بانک سرمایه و با بیان اینکه بانک سرمایه، بانک تجاری بوده و زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می کند، و انتظارات فرهنگیان از این بانک تامین نشده از تاسیس بانک فرهنگیان در آینده خبر داد و گفت : پیگیری راه اندازی بانک فرهنگیان مراحل قانونی را طی می کند و در صورت تاسیس بانک فرهنگیان با دارا بودن ویژگی و شرایط لازم ، پاسخ گوی انتظارات فرهنگیان خواهد بود.

انتهای پیام/ح

تاسیس بانک فرهنگیان در کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی ۵.۶ میلیارد یورویی صنایع مس در چهار سال آتی

به گزارش قدس آنلاین، سید آرش شهرآیینی تصریح کرد: نیاز ارزی طرح‌های توسعه مس کشور در سال آینده ۲.۵ میلیارد یورو برآورد شده که شامل تجهیزات مختلف و خدمات مهندسی است و برنامه ریزی تامین آن توسط این بانک انجام شده است.

مدیر تامین مالی خارجی بانک مرکزی همچنین افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران متعهد به تامین ریال مورد نیاز طرح‌ها و تامین حداکثر تجهیزات مورد نیاز از داخل بر اساس مقررات موجود است.

شهرآیینی تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید کاتد مس کشور به ۶۰۰ هزار تن به مرور زمان طی چهار سال محقق شده و در ادامه و برای حداقل یک دوره ۲۵ ساله، سالانه به میزان چهار تا پنج میلیارد دلار ارز صادراتی را نصیب کشور خواهد کرد.

امیر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز با اشاره به توافق امضا شده، تاکید کرد: قراردادهای اجرایی به منظور افزایش ظرفیت تولید کاتد مس این شرکت از سطح ۳۰۰ هزار تن فعلی به ۶۰۰ هزار تن به امضا رسیده و پیمانکاران در تمامی پروژه‌ها فعال بوده و در حال پیشرفت فیزیکی مطلوب هستند.

وی افزود: معدن دره زار و درالو با مجموع ارزش صادرات حدود ۴۰۰ میلیون دلار در حال تست گرم بوده و به زودی افتتاح خواهد شد.

تفاهم نامه پشتیبانی بانک مرکزی از طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی مس توسط معاونت ارزی بانک مرکزی و مدیرعامل مس به امضا رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ذخیره سازی مناسب انواع کود‌های پایه کشاورزی در کشور
  • میزان تسهیلات دولت سیزدهم به دانش‌بنیان‌ها ۲ برابر شد
  • اعطای بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان ضمانت‌نامه به دانش‌بنیان‌ها/ افزایش ۱.۸برابری ارائه تسهیلات در سالی که گذشت
  • اعطای بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان ضمانت‌نامه به دانش‌بنیان‌ها/افزایش ۱.۸برابری ارائه تسهیلات در سالی که گذشت
  • شبکه ملی اطلاعات چه تاثیری در گسترش خدمات ابری داخلی در کشور دارد؟
  • حداقل سرمایه برای تاسیس بانک تصویب و ابلاغ شد
  • اجرای طرح هوشمند سازی در اولویت برنامه‌های مرزبانی قراد دارد
  • ثبت نام رایگان سهام عدالت با این روش
  • واریز ‌۵۳۶میلیارد ریال ‌به‌ حساب فرهنگیان بازنشسته بهمن ۱۴۰۲عضو صندوق ذخیره فرهنگیان
  • تامین مالی ۵.۶ میلیارد یورویی صنایع مس در چهار سال آتی