Web Analytics Made Easy - Statcounter

این فوتبال اگر حساب و کتاب داشت، الان مجبور نبودیم دوباره از وضعیت مبهم مترجم جنجالی برانکو بنویسیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مردی که نه فقط مترجم، بلکه باید رازدار سرمربی می‌بود اما در جشن قهرمانی پرسپولیس جوگیر شد و با توهین به برانکو ایوانکوویچ، در واقع حرمت باشگاه پرسپولیس را زیر سوال برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته برانکو هرگز واکنشی به این توهین نشان نداد اما بعد از رفتنش از زبان سرپرست باشگاه شنیدیم که :

«چهره برانکو از ناراحتی سرخ شده بود و می‌گفت آب از گلویم پایین نمی‌رود.»

کمی بعدتر هم از نزدیکان پرسپولیس شنیدیم که آقای سرمربی قید همکاری با مترجمش را زده و تصمیم‌گیری درباره اصغر نیک‌سیرت را که با حکم کمیته اخلاق یک ماه محروم است، گذاشته به عهده باشگاه. باشگاه هم خود را کنار کشید و گفت خود برانکو باید تصمیم بگیرد.

، دیروز اما شایعه‌ها دوباره به حرف آمدند و ادعا کردند که مترجم برانکو به احتمال زیاد در پرسپولیس می‌ماند. گفتند ایوانکوویچ اعلام کرده که مشکلی با ادامه حضور مترجمش در پرسپولیس ندارد اما تعیین تکلیف نهایی نیک‌سیرت بر عهده مدیران باشگاه خواهد بود که آنها هم مثل پروفسور، اخراج آقای مترجم را گردن نمی‌گیرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس جشن قهرمانی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!