Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@08:19:24 GMT

همدلی و همفکری عامل رشد و توسعه بیجار است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۰۴۱۷

همدلی و همفکری عامل رشد و توسعه بیجار است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، حمدالله کریمی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان بیجار گفت: بیجار با وجود کاستی های فراوان به این مرحله رسیده است و باید تمام اهتمام خود را بر تقویت نقاط قوت قرارداده و از نقاط ضعف بکاهیم.

وی همدلی وهمفکری را راه خروج شهرستان از بن بست دانست وگفت: اگر روحیه همدلی وهمفکری در کار نباشد پیشرفتی را نخواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی نقش فرماندار رادر توسعه وآبادانی بسیار حیاتی و ویژه خواند وعنوان کرد: عملکرد ودیدگاه فرماندار در توسعه وآبادانی بسیار حائز اهمیت می باشد ومی تواند راه را برای پیشرفت وآبادانی هموار کند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برترین قضاوت هارا مردم خواهند داشت واین مردمند که مهر تایید یا غیر ان را بر عملکرد مدیران می نهند.

وی استاندار کردستان را از بدنه مردم خواند وعنوان کرد: آقای مرادنیا دارای روحیه پیگیری بسیار بالایی است وزبان گویای مردم خطه کردستان است.
کریمی آقای زندیه را شخصی دلسوز خواندوعنوان کرد: آقای زندیه در طول خدمت خود تمام توان خود را در طبق اخلاص گذارد و سعی بر پیشبرد دیارگروس به سوی توسعه وآبادانی داشته است.

وی در ادامه گفت:توان بالای آقای ورمقانی، برنامه مداری،کاردانی وزیرکی ایشان از محسنات ویژه ایشان است.
کریمی ضمن اشاره به اینکه آقای ورمقانی انتخاب،انتخاباتی کسی نیست گفت: در انتصابات معامله ایی صورت نگرفته و جز خدمت به مردم هدف دیگری در نظر ماوجود ندارد.

وی افزود: انتصاب مدیران لایق وکارآمد حق مردم عزیز است.

نماینده مردم دیارگروس گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانتی بس خطیر است و باید سعی کرد که نامی نیک را از خود برجای گذاشت.

وی در پایان گفت: تعامل، همفکری و کار تیمی در پیشبرد اهداف، توسعه و آبادانی بسیار موثر است.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 رشد و توسعه شورای اسلامی مراسم تودیع و معارفه نظام جمهوری اسلامی نماینده مردم در مجلس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«متاورس» بازگشته است

صحبت از فناوری متاورس در ماه‌های اخیر کمرنگ شده است، اما مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، با انتشار یک پست اینستاگرامی که می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر توسعه بهترین هدست‌های واقعیت مجازی داشته باشد و سرعت متاورس را تسریع بخشد، اوضاع را تغییر داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خبر مهم این است که متا سیستم عامل واقعیت ترکیبی را که برای هدست کوئست ۳(Quest 3) و هدست‌های قبلی واقعیت مجازی کوئست (Quest) توسعه داده است، منبع باز خواهد کرد تا این اکوسیستم را با شرکای جدید گسترش دهد.

متا آنچه را که اکنون به عنوان سیستم عامل هورایزن (Horizon) شناخته می‌شود با پروژه متن باز اندروید ساخته است، و اکنون نسخه بهینه شده XR متا برای سایر سازندگان برای استفاده در سخت افزار خود در دسترس خواهد بود.

جزئیات کمی به اشتراک گذاشته شده، اما وبلاگ متا می‌گوید که Asus ROG در حال کار بر روی یک هدست بازی است، لنوو یک هدست را توسعه خواهد داد، و متا با مایکروسافت بر روی یک نسخه تولید محدود کوئست الهام گرفته از ایکس باکس(Xbox) همکاری می‌کند.

زاکربرگ بیان کرد که شرکت‌های دیگر ممکن است دستگاه‌هایی را برای مصارف خاص مانند بهره‌وری، تناسب اندام، تماشای ویدئو یا بازی‌های دوبعدی روی یک صفحه مجازی بزرگ بسازند. یک هدست واقعیت مجازی اختصاصی که برای شبیه‌سازی طراحی شده است، می‌تواند با سیستم عامل هورایزن شروع به کار کند.

به عنوان بخشی از این تغییر، متا در حال به روز رسانی فروشگاه اپلیکیشن کوئست خود است که به فروشگاه هورایزن تبدیل خواهد شد. هرکسی که سیستم عامل Meta Horizon OS را اجرا کند، می‌تواند برنامه‌های سازگار را در فروشگاه هورایزن ببیند و محتوای بیشتر نیز در حال افزایش است.

علاوه بر بازی‌ها، برنامه‌ها و محتوای متا کوئست موجود، فروشگاه هورایزن نیز بازی‌های Xbox Cloud Gaming و Steam را داراست. نرم افزار Meta's App Lab در حال ارتقا است، بنابراین بازی‌ها و برنامه‌هایی که در مراحل اولیه توسعه هستند قابل کشف‌تر خواهند بود.

زاکربرگ بار دیگر به تمایل متا برای افزودن فروشگاه پلی استور گوگل به سیستم عامل Horizon OS و در نتیجه پلتفرم کوئست اشاره کرد. می‌توان برخی از برنامه‌های اندروید را با بارگذاری جانبی آنها در کوئست ۳، کوئست ۲ و کوئست پرو اجرا کرد.

متا می‌خواهد جایگزین منبع باز برای برای عینک واقعیت افزوده ویژن پرو اپل باشد و به نسخه «اندرویدی» هدست‌های ایکس‌آر(XR) تبدیل شود. گوگل با برنامه‌های مشابهی با سامسونگ همکاری می‌کند و سیستم عامل رسمی اندروید ایکس‌آر به زودی عرضه می‌شود.

چه این طرح مفهومی را دوست داشته باشید یا خیر، همه چیز در متاورس دوباره شدت می‌گیرد و متا می‌خواهد در خط مقدم توسعه این پلتفرم‌های جدید باشد.

کد خبر 747215

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم
  • «متاورس» بازگشته است
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود