Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:54:48 GMT

عکس/ هدیه ارزشمند رهبر انقلاب به یک خبرنگار

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۰۶۵۶

علی رضوانی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در پستی از اهدای انگشتر رهبر معظم انقلاب به خود خبر داد.

به گزارش مشرق، حکایت این هدیه ارزشمند از جایی شروع می‌شود که علی رضوانی به همراه دو همکار دیگر خود یوسف سلامی و حمید امامی برای ادای فریضه نماز جماعت ظهر و عصر به حسینیه امام خمینی(ره) می‌روند که پس از پایان نماز جماعت به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرصت دیداری که برای خبرنگاران خبرگزاری صداوسیما فراهم شده بود و علی رضوانی ارزشمندترین هدیه عمر خود را از دستان رهبر انقلاب دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی آیت الله خامنه ای انگشتر رضوانی رهبر انقلاب مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور

حسن روح الامین، نقاش برجسته کشور که آثار مذهبی او بسیار مورد توجه قرار گرفته است با در نظر گرفتن سروده رهبر انقلاب پستی در فضای مجازی با بیتی از این شعر منتشر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها