Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:25:36 GMT

بدرفتاری های مستمر با بانوان زندانی سیاسی در بحرین

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۱۱۷۰

بدرفتاری های مستمر با بانوان زندانی سیاسی در بحرین

به گزارش خبرگزاری مهر، فعالان حقوقی بحرین اعلام کردند که بدرفتاری و سختگیری به بانوان زندانی سیاسی در زندانهای بحرین همچنان ادامه دارد.

به گفته «احمد الوداعی» مدیر موسسه حقوقی "برد" در حالیکه دو بانوی بحرینی زندانی سیاسی «هاجر منصور» و «مدینه علی» که پیش از این مورد شکنجه نیز بوده اند نیازمند دسترسی به درمان اند، مسوولین زندان  زنان مدینه عیسی بحرین از این امر جلوگیری نموده و این بانوان از انجام اقدامات یدرمان مورد نیاز محرومند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوداعی که مقیم لندن است افزود که این موضوع را در مجلس انگلیس مطرح و پیگیری خواهد کرد.

همچنین هفته گذشته نیز خانم «ابتسام الصایغ» از فعالان سرشناس حقوقی بحرین و عضو انجمن اسلام برای دموکراسی و حقوق بشر، با انتشار صدایی ضبط شده از مسن ترین بانوی زندانی سیاسی در بحرین نسبت به وخامت اوضاع سلامت این بانو هشدار داد و خواستار آزادی وی و اقدامات بین المللی برای اعمال فشار به حکومت بحرین در این خصوص شده بود.

در این مکالمه ضبط شده «فوزیه ماشاءالله» ۵۶ ساله از بدرفتاری، اهانت و سخت گیری های مسوولان زندان و جلوگیری از دسترسی وی به درمان شکایت کرده و خواستار اقدام برای آزادی خود شده بود.

کد خبر 4308534

منبع: مهر

کلیدواژه: بحرین ایالات متحده آمریکا فلسطین رژیم صهیونیستی ایران عراق برجام سوریه روسیه دونالد ترامپ عربستان سعودی اتحادیه اروپا افغانستان کره شمالی جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد