Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، سخنران بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(رحمت الله علیه) در ساری مرکز مازندران است.

عباد محمودی، مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز (7 خرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سخنران بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(رحمت الله علیه) همزمان با شب 19 رمضان مصادف با یک شنبه(13 خرداد)، ساعت 21 و سی دقیقه در مصلی ساری، مرکز مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: برنامه قیام 15 خرداد با سخنرانی حجت الاسلام عبدالحمید عبدالاحد یکی از روحانیان موثر در پیروزی انقلاب در سال 57 که خطبه های آتشین علیه رژیم پهلوی داشتند، همراه با نماز مغرب و عشا و افطاردهی در آستانه امامزاده عباس(علیه السلام) ساری گرامی داشته می شود.

حجت الاسلام عبدالحمید عبدالاحد

محمودی اظهار کرد: در پنجاه و پنجمین سال قیام شهدای 15 خرداد از همه عاشقان ولایت و مردم ولایتمدار دیار علویان می خواهیم در این مراسم شرکت کنند و عشق و ارادت به نظام و انقلاب را به منصه ظهور برسانند.

 

وی بیان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در 14 خرداد که مصادف با شب قدر و شب 19 ماه مبارک رمضان شده به طور یقین بیانگر این مهم است که حکومت و نظام و عدالت حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) در شکل گیری انقلاب، متاثر از عدالت علی(علیه السلام) خواهد بود.

 

محمودی ابراز کرد: ملت نستوه ایران متمسک به امامت امیرالمومنین(علیه السلام) هستند و حضور پررنگ در مراسم 14 و 15 خرداد دارند و عشق و ارادت خویش را نشان خواهند داد.

 

وی گفت: عاشقان به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) به صورت خودجوش با اتومبیل های خویش در مراسم 14 خرداد که سی و امین سال رحلت آن پیر فرزانه است به مرقد مطهر ایشان، می روند.

 

محمودی تصریح کرد: مراسم 14 خرداد دیار علویان علاوه بر سخنرانی با برنامه هایی نظیر برپایی نمایشگاه قرآن و اعزام خودجوش مردم به تهران و اجرای برنامه های فرهنگی همراه خواهد بود.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن کریم نمایشگاه قرآن ماه رمضان برجام مسجد قرآن کریم مجلس مصلی تهران دولت کانون های مساجد عدالت علی سالگرد ارتحال امام خمینی ره مردم مرکز مازندران مرقد مطهر امام خمینی ره قیام ۱۵ خرداد آیت الله خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟