Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرضیه خسروی افزود: در این برنامه با هدف ترویج فرهنگ مهربانی اقشار زحمت‌کش و روزه‌دار، افراد شاغل در خدمات‌رسانی شهر تهران؛ پاکبانان، کارکنان اورژانس، آتش‌نشان‌ها و نیروهای انتظامی که وعده سحر در خانه و کنار خانواده نیستند، پذیرایی می‌شود.
وی گفت: برنامه «رهروان سحر» در مناطق 22گانه شهر تهران از ساعت 12 تا 3 بامداد در مکان‌هایی مانند مساجد، مشاعات آپارتمان‌ها، حسینیه‌ها، خانه‌موزه‌ها، حیاط منازل و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار می‌شود.
خسروی درباره مطلع شدن مهمان‌های وعده سحری «با رهروان سحر» اظهار کرد: پس از مشخص شدن بانی و تعداد غذا در یک منطقه، طبق فهرستی که از افراد شاغل در خدمات‌رسانی شهری آن منطقه تهیه شده، دعوت می‌شود تا مهمان سفره سحری میزبان آن منطقه باشند.
وی گفت: شهروندانی که علاقه‌مند به میزبانی وعده سحر هستند، می‌توانند با شماره 33303843 تماس بگیرند و شرایط خود را برای این کار اعلام کنند.
نخستین اجرای برنامه «با رهروان سحر» چهارشنبه 9 خرداد ساعت 1 بامداد در منزل یکی از شهروندان داوطلب در منطقه13، محله 17 شهریور برگزار می‌شود.

*برپایی مراسم افطاری برای کودکان کار در ویژه‌برنامه «ضیافت خوبان»
فرهنگسرای مهر با هدف اطعام نیازمندان و دستگیری از قشر آسیب دیده جامعه، همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم افطاری ویژه کودکان کار را روز دوشنبه هفتم خردادماه مطابق با دوازدهم رمضان المبارک در سالن نمایش فرهنگسرا برگزار می‌کند.
اجرای نمایش شاد و موزیکال برای کودکان و برپایی نمایشگاهی از نقاشی آنان با موضوع «سفره افطاری من» از جمله بخش های این برنامه است.
فرهنگسرای مهر در اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت واقع شده است.

*ضیافت آسمانی کودکان کار در منطقه 15تهران
مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 تهران گفت: فرهنگسرای رویش مراسم «ضیافت آسمانی» ویژه کودکان کار را با هماهنگی معاونت حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و جمعی از خیرین، روز سه شنبه هشتم خردادماه در یکی از مراکز پرتو منطقه 15 برگزار می کند.
رویا فتحی افزود: افطاری موجب انس و الفت، تجدید دیدارها، پیوند ارحام، انفاق، و ترویج خوبی ها و دوستی‌هاست اما مهمترین اثر افطاری کودکان، ترویج فرهنگ روزه‌داری و انس کودکان با مفاهیم و تعالیم دین است.
وی گفت: جلب رضایت خداوند و فرهنگسازی در جهت توجه در این ایام به قشر آسیب پذیر به خصوص کودکان و اطعام آنان از اهداف برنامه «ضیافت آسمانی» است.

*کودکان کار بر «سفره مهر رمضان» می نشینند
جمعی از کودکان کار به میزبانی خانه موزه شهید مطهری بر«سفره مهر رمضان» می نشینند.
این برنامه با حضور علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی، جمعی از اعضای شورای شهر تهران و کانون های ادبی و کودکان کار چهارشنبه 9 خرداد ساعت 20 در خانه موزه استاد مرتضی مطهری برگزار می شود.
مهرداد نظام آبادی کارشناس و مجری کودکان و زهره مقدم شاهنامه خوان در این برنامه حضور دارند، اجرای بازی های سنتی، مسابقه، شاهنامه خوانی، نقالی و قصه گویی، افطاری ساده بخشی هایی از این برنامه است.

*برگزاری ویژه برنامه «سبوی عاشقان» در فرهنگسرای ارسباران
ویژه برنامه «سبوی عاشقان» همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور جمعی از شاعران آیینی کشور عبدالجبار کاکایی، سعید بیابانکی، ساجده جبارپور، علیرضا بدیع، محمدسعید میرزایی، غلامرضا طریقی، مهدی فرجی، افشین اعلاء، محمدرضا سنگری نویسنده و شاعر با اجرای امیرحسین مدرس سه شنبه 8 خردادماه ساعت 17 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
سخنرانی محمدرضا سنگری، شعرخوانی، مولودی خوانی، اجرای آواز حسین علیشاپور بخشی هایی از برنامه «سبوی عاشقان » است.
علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

*جشن باران کرامت در فرهنگسرای تهران
فرهنگسرای تهران به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه «باران کرامت» را با مشارکت و حمایت کانون های مردمی منطقه 22 روز سه شنبه(هشتم خردادماه) در بوستان باغ نو این فرهنگسرا برگزار می کند.
بازارچه خیریه به نفع کودکان بی سرپرست، پخت آش توسط کانون بانوان منطقه و اختصاص عواید فروش آن به نفع خانواده های بی سرپرست، بازی و نشاط، ایستگاه نقاشی، سرگرمی و خلاقیت، افطاری ساده، برگزاری نماز جماعت و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میدانی نوش آبادی از جمله برنامه های جشن باران کرامت است.
علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای تهران واقع در؛ انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه‌راه دهکده المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ مراجعه کنند.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 خانواده شاهنامه شورای شهر تهران شهر تهران مجلس شورای اسلامی تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) می‌گوید اتحادیه اروپا ۱۵ میلیون یورو را برای پیش‌گیری و درمان سوءتغذیه در میان زنان، دختران نوجوان و کودکان و بهبود خدمات آب و فاضلاب در افغانستان اختصاص داده است.

یونیسف روز شنبه، ۸ ثور، با نشر خبرنامه‌ای گفته است که با این کمک برنامه ۲۷ ماهه در ۲۲ ولایت کشور اجرا خواهد شد.

قرار است از طریق این برنامه، برای ۸۰ هزار تن آب آشامیدنی و برای ۲۰۶ هزار تن خدمات صحی و به شش‌ هزار دختر نوجوان آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای فراهم شود.

بربنیاد آمار یونیسف، افغانستان با حدود ۲۹ میلیون نیازمند، از جمله ۱۵.۸ میلیون کودک و ۱۱ میلیون زن که به کمک‌های بشری نیاز دارند، یکی از بدترین بحران‌های بشردوستانه در جهان است.

روز گذشته نیز اتحادیه اروپا اعلام کرده بود که برای کمک به مهاجران اخراج شده از ایران و پاکستان،‌ ۱۷ میلیون یورو به سازمان بین‌المللی مهاجرت اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»