Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان صنفی کامیون‌داران و رانندگان در پی دیدار و گفت‌وگو با علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیانیه ای صادر کردند. آفتاب‌‌نیوز : متن این بیانیه به شرح زیر است:
در پی بروز تجمعات اعتراضی کامیونداران و رانندگان عزیز و طرح مطالبات و خواسته‌های قانونی و بحق شما عزیزان در طی چند روز اخیر این‌جانبان بعنوان نمایندگان قانونی و صنفی شما با برگزاری جلسات و نشستهای متعدد با نمایندگان محترم مجلس در کمیسیونهای تخصصی ، وزارت راه و شهر سازی ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مراجع مرتبط ، مسایل ، مشکلات و مطالبات مطرح گردید و تصمیمات موثری اتخاذ گردید که در روزهای آتی عملا" شاهد انجام و اجرایی شدن آنها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین ضمن تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعلام برائت از هرگونه مورد ساختارشکنانه ، تاکید می‌نماییم با نظام و دولت خدمتگزار همراه و همگام جهت حل و فصل مطالبات خواهیم بود.
لذا انتظار می‌رود کامیونداران و رانندگان غیور و پر تلاش با اطمینان به نمایندگان قانونی خود به فعالیت روزمره خود ادامه داده و منتظر اخبار به نتیجه رسیدن مطالبات در روزها و هفته های آتی باشند.
کانون انجمنهای صنفی رانندگان کشور
هیات مدیره کانون رانندگان کشور
هیات مدیره کانون رانندگان کالای فارس
خزانه دار کانون انجمن‌های صنفی رانندگان حمل کالای کشور
بازرس هیات مدیره کانون رانندگان کشور
رییس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان کالای استان لرستان    
رییس کانون سراسری رانندگان بخش مسافر کشور
 انجمن رانندگان کامیونهای یخچالدار استان تهران
منبع: ایلنا کد خبر: ۵۲۵۹۷۰ تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کامیون داران علی ربیعی وزیر کار رانندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی

تین نیوز

انجمن تجارت الکترونیکی تهران با انتشار بیانیه ای، دریافت مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل ونقل درون شهری را «غیرفانونی» دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، انجمن تجارت الکترونیکی تهران در بیانیه ای اعلام کرد: افزایش دستوری تعرفه های تاکسی های اینترنتی به عنوان زیرساخت بخش قابل توجهی از سفرهای درون شهری، آثار تورمی غیرقابل جبرانی خواهد داشت و ایجاد این هزینه ها به بدنه اکوسیستم دیجیتالی کشور آسیب می زند.

پیش تر سازمان امور مالیاتی کشور با تصویب افزایش مالیات بر ارزش افزوده به ۱۰ درصد، درخواست کرد این مبلغ از تاکسی های اینترنتی دریافت شود. این موضوع در حالی بود که قانون مالیات بر ارزش افزوده و بخشنامه سال ۱۳۹۹ سازمان امور مالیاتی، شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند جابه جایی مسافر را از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف کرده بود.

قبل از این بیانیه، برخی از نمایندگان مجلس هم در نامه ای به هیئت رئیسه، درخواست دریافت مالیات از تاکسی های اینترنتی را خلاف قانون دانسته بودند و با آن به دلیل افزایش هزینه مصرف کننده نهایی که مردم هستند، مخالفت کرده بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم