Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@14:14:34 GMT

هلاکت19داعشی‌درحملات‌هوایی‌ننگرهار

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۲۵۵۹

وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن ۱۹ عضو داعش در اثر عملیات هوایی در ولایت ننگرهار این کشور خبر داد. ناطقان: وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که در حمله هوایی نیروهای امنیتی این کشور در منطقه «نری اوبه» واقع در «ده بالای» ولایت ننگرهار، ۱۹ عضو داعش از جمله ۲ فرمانده کلیدی این گروه کشته شدند.

در خبر این وزارتخانه آمده است که عملیات نیروهای امنیتی افغانستان به تازگی در بخش‌هایی از شهر «ده بالای» ننگرهار راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس جزئیات گروه داعش قصد داشت تا حملات تروریستی را در ده بالای ولایت ننگرهار راه‌اندازی کند، اما نقشه این گروه قبل از رسیدن به هدف، خنثی شد.

این درحالی است که چندی پیش در عملیات نیروهای امنیتی افغانستان در ده بالای ننگرهار، یک مخفیگاه داعش تخریب و ۳ عضو این گروه نیز کشته شدند.

لازم به ذکر است که ننگرهار در شرق افغانستان از جمله ولایاتی است که داعش در آن حضور فعال دارد. هم اکنون نیز درگیری میان نیروهای امنیتی و داعش، در شماری از مناطق این ولایت جریان دارد. منبع: میزان برچسب ها: داعش ، ننگرهار ، هلاکت ، حملات هوایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: داعش ننگرهار هلاکت حملات هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت

ریاست رسیدگی به بلایای طبیعی در ولایت هرات افغانستان اعلام کرد که بارندگی شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیل در این ولایت جان ۷ نفر را گرفته است.

همچنین، یک نفر در ولایت فراه، ۲ نفر در ولایت غور، ۲ نفر در ولایت جوزجان و ۲ نفر در ولایت ساری پول در بارندگی و سیل روزهای اخیر جان باخته اند.

منابع می‌افزایند که بارندگی صدها جریب زمین، پل‌ها و راه رفت‌وآمد مردم را همچنان تخریب کرده است.

باشندگان ولسوالی‌های کشک رباط‌سنگی و کشک نیز تأیید می‌کنند که بیش از ۲۰۰ رأس مواشی را سیلاب برده و حداقل ۲۰۰ جریب زمین زیر کشت باشندگان این ولسوالی را سیلاب تخریب کرده است.

این در حالی است که منابع خبری افغانستان اعلام کردند در یک ماه گذشته نیز سیل در افغانستان حدود ۷۰ کشته و ۵۰ مجروح برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است