Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

فیلم سینمایی«سراسر شب»جدیدترین اثر بلند سینمایی فرزاد موتمن در مقام کارگردانی است که جواد نوروز بیگی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد، این فیلم به شورای پروانه نمایش ارائه شده تا پس از دریافت پروانه اکران شود.

فرزاد موتمن در صفحه شخصی خود متنی با عنوان گزارش پیشرفت کار منتتشر کرده و گفته که « سراسر شب» برای دریافت پروانه نمایش به شورای نمایش ارائه شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند تیزر و چند گزارش از پشت صحنه فیلم در حال ساخت است و به زودی یک کلیپ ویدیویی با ترانه ای که سینا حجازی برای فیلم خوانده، ساخته خواهد شد،بخش بین الملل فیلم در اختیار بنیاد سینمایی فارابی است.

«سراسر شب» به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن یک درام معاصر است که در خلاصه داستانش آمده : مهتا برای یافتن ردی از داود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محله زندگی داود می رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند…

الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی، مهدی سلطانی، حسام شجاعی، سحر نظام دوست، محمدرضا هاشمی، ایلناز آذری، دیانا روهنده، آفرین رهنما، داراب داداش زاده بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نوروز پشت صحنه خواب فیلم سینمایی پشت صحنه خواب فیلم سینمایی نوروز پارس شب پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش