Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا زنوزی مالک جدید باشگاه تراکتور سازی تبریز  درباره علت خرید امتیاز باشگاه تراکتور سازی تبریز وحمایت از این تیم گفت: به درخواست مسئولان و هواداران تصمیم به خریداری سهام باشگاه تراکتورسازی تبریز وحمایت از این تیم گرفتم. مراحل انتقال سهام باشگاه تراکتور سازی به من در حال انجام است و قرارداد نهایی امضا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره وضعیت سرمربی تیم عنوان کرد: از 10 روز پیش بررسی های لازم برای انتخاب سرمربی جدید تیم شروع شده است، با چند گزینه سرمربی خارجی مذاکرات خوبی داشته ایم و تا چند روز دیگر کادر فنی اعلام می‌شود. من  در حال حاضر فقط می‌توانم بگویم که سرمربی جدید تیم از اروپا یا آمریکای جنوبی است.البته با چند مربی داخلی نیز مذاکراتی داشته‌ایم تا به عنوان کمک مربی در کنار سرمربی بزرگ خارجی حضور داشته باشند.

زنوزی در ادامه درباره انخاب بازیکنان تیم گفت: هدف ما جذب بهترین و شایسته ترین بازیکنان داخلی و خارجی است که به بهبود تیم کمک کنند و باعث پیشرفت تیم شوند. امسال قصد داریم در  لیگ برتر فوتبال کشورمان به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابیم، در لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.با جذب یک مربی تراز بالا و جذب بازیکنان شایسته به اهداف خود خواهیم رسید.

مالک جدید باشگاه تراکتور سازی درباره هدفش از آمدن به باشگاه تراکتورسازی گفت: فوتبال یک صنعت است و در ورزش امروز جهان در یک فوتبال اقتصادی به سر می بریم که بسیار درآمدزا است. هدف من این است که باشگاه گسترش فولاد تبریز را وارد بورس اوراق بهادار کنم و با سرمایه گذاری روی هواداران ،درآمد باشگاه را افزایش دهم چراکه هواداران یک تیم بهترین منبع درآمد برای آن تیم هستند.

محمدرضا زنوزی در ارتباط با محل تمرین بازیکنان تیم تراکتورسازی واستادیوم این تیم بیان کرد:از نظر سخت افزاری امکانات قابل توجهی در مجموعه باشگاه بنیان دیزل وجود دارد و می‌توانیم از آن استفاده کنیم. اینکه کجا بازی‌ها را برگزار کنیم بستگی به هواداران و استقبال آن‌ها از بازی‌های ما دارد. البته تصور می‌کنم ورزشگاه بنیان دیزل ظرفیت کافی را برای میزبانی بازی‌های تراکتورسازی ندارد.

او درپایان درمورد شایعاتی که در باره تغییر نام این باشگاه ایجاد شده است اذعان داشت: به نظر بنده نام باشگاه تغییر نخواهد کرد مگر اینکه هواداران بخواهند. این باشگاه متعلق به هواداران است و این هواداران هستند که درباره نام باشگاه تصمیم می‌گیرند.

بیشتر بخوانیم: زنوزی: مربیان طراز اول اروپا را به تراکتور می‌آورم الیاسی: باشگاه تراکتورسازی بازیکن سرباز جذب نمی‌کند/ زنوزی یک ریال هم بدهی ندارد جذب مربی تراز اول خارجی جزء برنامه های مالک جدید تراکتورسازی

گفتنی است: محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در اولین اقدام خود نماینده ای را به ترکیه فرستاد تا ضمن مذاکره با ساغلام طلب او را پرداخت و با این مربی ترک تبار تسویه حساب کند.

ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای است که با رقم 380 هزار دلار برای 4 ماه آخر لیگ هفدهم هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت، در هنگام خروج از ایران 150 هزار دلار از طلبش را دریافت نکرده بود. در قرارداد ساغلام بندی وجود داشت که اگر بر سر زمان مقرر طلب او پرداخت نشود، این مبلغ شامل 4 برابر جریمه شود.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل جدید تراکتورسازی درباره واگذاری سهام باشگاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان با بیان سختی بازی‌های لیگ در هفته‌های پایانی، اظهار داشت: همه تیم‌ها درپی رسیدن به اهداف خود هستند لذا بازی‌ها سخت می‌شود. از وقتی به ایران آمدم می‌دانم که بازی برابر سپاهان سخت و هر جریان کوچکی می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. امیدوارم در این هفته از جزئیات به بهترین شکل استفاده کنیم تا نتیجه را به سود خود به پایان رسانیم.   وی با اشاره به باخت پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، گفت: امیدوارم در بازی برابر سپاهان یک حمایت خوب از جانب هواداران داشته باشیم. درست است که یک جام را از دست دادیم، اما انرژی مثبت آنها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند. برد یا باخت در پایان هر بازی رقم می‌خورد، اما مهم این است که از بازی‌ها درس بگیریم. شکست همیشه تلخ است، اما امیدوارم هواداران بدانند که لیگ را در پیش داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم به هدفی که می‌خواهیم برسیم و برای آن می‌جنگیم.   اوسمار در پاسخ به انتقادات در خصوص تعویض‌های پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، افزود: اینگونه نیست. من به تمام بازیکنانم اطمینان و اعتماد دارم. ما بعد از این تعویض‌ها ۲ گل زدیم این نشان می‌دهد که بازیکنان تعویضی به ما کمک کردند. هدف آنان نیز بهتر کردن روند بازی به سود ما بود. من باور دارم و قبلا هم گفتم که دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و برای همین هیچوقت اعتقاد ندارم که یک نفر ضعیف است یا نه.   سرمربی پرسپولیس در خصوص طلسم ۶ ساله برد این تیم در برابر سپاهان نیز گفت: در برزیل یک ضرب‌المثل داریم که می‌گوید هر چه شما یک نفر را نمی‌برید، به بردش نزدیک‌تر می‌شوید و هر چه یک نفر را راحت می‌برید به باخت برابر او نزدیک خواهید شد.   اوسمار در خصوص آمادگی علیرضا بیرانوند برای حضور در چارچوب دروازه پرسپولیس، افزود: هنوز مشخص نیست که او بتواند بازی کند. بیرانوند را زیر نظر داریم و در تمرین بررسی خواهیم کرد که شرایط او برای بازی برابر سپاهان چگونه است.   سرمربی قرمز‌ها در واکنش به کُری امید نورافکن بازیکن سپاهان، گفت: نمی‌دانم این بازیکن چه گفته است پس نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم، اما یک بازیکن توانایی خود را باید در زمین مسابقه نشان دهد و کارش را تا آخر بازی به خوبی انجام دهد.   اوسمار در خصوص ۳ بار کامبک خوردن مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی، افزود: قطعا این موضوع از جنبه احساسی روی بازیکنان اثر می‌گذارد. ما با آنها صحبت کردیم و کار کردیم. تمرینات خوبی داشتیم و آماده بازی فردا مقابل سپاهان هستیم.   وی در واکنش به این سوال که فردا مصلحت اندیشی خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بین واقعیت فوتبال و بازی تماشایی فاصله زیادی وجود دارد. روز اولی که آمدم این را گفتم. عمده تمرینات ما تمرکز روی توپ گرفتن و حمله کردن است و به نتیجه بازی کاری نداریم. من دوست دارم همیشه توپ را به دست بیاوریم و حمله کنیم. این نوع بازی برای پرسپولیس مهم است. اگر دست من باشد دوست دارم در تمام بازی‌ها در فصل پرسپولیس در آزادی میزبان باشد و با ۶۰ هزار تماشاگر بازی را برگزار کنیم.   سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص غیبت امید عالیشاه و دانیال اسماعیلی‌فر در بازی فردا، افزود: بازیکنان بزرگی مانند عالیشاه، امیری، بیرانوند و ... در هر تیمی که بازی کنند، نبودشان خیلی احساس می‌شود. واقعا تاسف می‌خورم که در این بازی دانیال را نداریم، اما بازیکن جانشین وی بازیکن خوبی است و نیاز ما را برطرف خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!