Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی بازیگر سینمای ایران، با حضور جمعی از هنرمندان و سینماگران برگزار شد.

این مراسم در محل خانه سینما شماره ۲، واقع در خیابان وصال برگزار شد و هنرمندانی چون مسعود کیمیایی، داریوش فرهنگ، پژمان بازغی، فرامرز قریبیان، بهرنگ علوی، پولاد کیمیایی، مستانه مهاجر، علی دهکردی، محمد متوسلانی و پرویز پرستویی در این مراسم حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتقال پیکر این بازیگر به حیاط خانه سینما، مراسم تشییع رسماً آغاز شد.

پرویز پرستویی بازیگر سینمای ایران در این مراسم اظهار کرد: بهتر است این مراسم را به خوبی برگزار کنیم تا همه جهان بدانند ما احترام هنرمندان خود را نگه می داریم. او سپس، پای ناصر ملک مطیعی را بوسید؛ به احترام زمانی که ملک مطیعی شانه او را بوسیده بود.

مسعود کیمیایی کارگردان سینمای کشورمان هم در ادامه، بیان کرد: ناصر ملک مطیعی همواره زنده در قلب‌های ماست. همه ما برای سینمای ایران زحمت کشیده ایم. درود به همه شما عزیزان که این قدر بلند پروازانه هنرمندان خود را تشویق می کنید.

سپس، امیر علی ملک مطیعی پسر ناصر ملک مطیعی گفت: من آرزو داشتم پدرم را روی پرده سینما ببینم. پدرم همیشه از بازی کردن برای شما مردم که عاشقتان بود، لذت می برد و به سینما عشق می ورزید. من دست پرویز پرستویی را می بوسم؛ او مردانه پای پدر ایستاد. از حمایت های حجت الله ایوبی و محمد رسول صادقی (مسئولان پیشین سازمان سینمایی) هم سپاسگزارم.

در پایان، پس از اقامه نماز میت پیکر ناصر ملک مطیعی به سمت قطعه هنرمندان تشییع شد.

گفتنی است؛ ناصر ملک مطیعی چهارم خرداد ماه، در سن 88 سالگی و به دلیل مشکلات ناشی از بیماری نارسایی کلیه و تنگی نفس درگذشت.

شایان ذکر است؛ مراسم ختم این هنرمند، روز سه‌شنبه ۸ خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در خیابان شریعتی برپا خواهد شد.

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

 

انتهای پیام/

تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک داوودی در دیدار با شهردار گناباد با بیان اینکه بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور در خراسان رضوی است اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های خاصی در تولید فیلم کوتاه برخوردار است.

وی از انجمن سینمای جوانان گناباد به عنوان یکی از دفاتر موفق استان خراسان رضوی یاد کرد و افزود: این انجمن در ارزیابی های انجام شده با برخورداری از بزرگترین کارگاههای فیلمسازی کشورمان و حتی خاورمیانه در جایگاه مناسبی در فیلمسازی جهان قرار دارد.

مدیر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوانان ایران افزود: انجمن سینمای جوانان گناباد با برخورداری از ظرفیتهای هنرمندان مستعد و توانمند و نگاه مثبت مسوولان به این جایگاه رسیده است.

داوودی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان ایران تنها انجمن بین المللی کشور است که فیلمهایش به جشنواره های خارجی راه می یابد، خاطرنشان کرد: توانمندی های هنرمندان و فیلمسازان ایرانی در قالب انجمن سینمای جوانان در جشنواره های مهم بین المللی و جهانی به نمایش گذاشته می شود و این ظرفیت مهمی برای معرفی فیلمسازی کشور در دنیا به شمار می شود.

گفتنی است؛ انجمن سینمای جوان گناباد که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، هم اکنون در رشته‌های آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می‌کند.

کد خبر 6092451

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد