Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت برای بخشودگی جرائم معوق حق بیمه تأمین اجتماعی این استان ویژه کارفرمایان تا روز یکشنبه 10 تیر 1397 است.

عباس نورمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارفرمایان کهگیلویه و بویراحمد تا 10 تیر امسال فرصت دارند با پرداخت حق بیمه خود از بخشودگی جرائم معوق برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هدف از اجرای طرح بخشودگی جرائم معوق حق بیمه کارفرمایان در کهگیلویه و بویراحمد حمایت هر چه بیشتر از کارفرمایان فعال این استان در حوزه تولید و خدمات هر 2 بخش دولتی و خصوصی است.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح بخشودگی جرائم معوق حق بیمه کارفرمایان در سه سال اخیر در این استان اجرا شده و امسال نیز از 10 اردیبهشت آغاز و تا 10 تیر ادامه دارد.
نورمحمدی عنوان کرد: کارفرمایان کهگیلویه و بویراحمد می توانند با مراجعه به شعبه تأمین اجتماعی که حق بیمه پرداخت می کنند فرم های مورد نظر را تکمیل و ثبت کنند تا بتوانند از مزایای بخشودگی جرائم معوق برخوردار شوند.
وی ابراز داشت: در صورت پرداخت معوقات بیمه ای کارفرمایان کهگیلویه و بویراحمد در این بازه زمانی کل جرائم معوقات آنان بخشوده می شود.
نورمحمدی گفت: بدهی های معوق حق بیمه یک ساله کارفرمایان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 970 میلیارد ریال است.
وی اظهار داشت: افزون بر هشت هزار کارگاه فعال اعم از دولتی و خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حق بیمه پرداخت می کنند.
تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 320 هزار نفر است که از این تعداد حدود 97 هزار نفر بیمه شده اصلی و مابقی نیز بیمه شده تبعی هستند.
7535/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تأمين اجتماعي بخشودگي جرائم كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد