Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@05:18:07 GMT

تیم‌ ملی فوتبال ۱۵ خرداد به روسیه می رود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۵۰۷۷

جام جهانی 2018 روسیه درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان آغاز می شود که تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه B بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدار با شاگردان رنار دیدار کند.

تیم ملی اکنون در ترکیه اردو دارد و قرار است امشب ( دوشنبه ) از ساعت ۲۲:۴۵ در ورزشگاه "فاتح تریم باشاک شهیر" به مصاف تیم ملی این کشور برود و سپس راهی یونان شود تا مقابل قهرمان سابق اروپا در سال ۲۰۰۴ قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به احتمال زیاد این بازی لغو می شود و تیم ملی پس از ادامه دادن تمرینات در کمپ مجهز بشیکتاش، ۱۵ خرداد راهی سرزمین تزارها ( لقب روسیه ) می شود تا در کمپ لوکوموتیو مسکو برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده شوند.

تیم ملی پس از حضور در روسیه، تمریناتش را در کمپ لوکوموتیو مسکو تا 2 روز پیش از دیدار ایران و مراکش برگزار و یک بازی دوستانه نیز مقابل لیتوانی انجام می دهند و سپس راهی سن پترزبورگ خواهند شد و آماده مسابقه با شاگردان رنار می شوند.

البته طبق اعلام فیفا ( فدراسیون جهانی فوتبال )، تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه باید تا تاریخ 4 ژوئن (14 خرداد) فهرست 23 نفره نهایی‌ شان را به فیفا ارائه کنند و بعد از آن تاریخ، تیم‌ها تنها در صورتی که یکی از بازیکنان‌شان مصدوم شوند، در یک بازه زمانی 24 ساعته می‌توانند یک نفر را به فهرست‌شان اضافه کنند و تغییر دیگری در کار نخواهد بود.

با این حساب از فهرست تیم ملی باید یک نفر کنار برود و کی روش تصمیم دارد تا پیش از سفر به روسیه ( 15 خرداد ) این کار را انجام دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روسیه عربستان تیم ملی ایران کارلوس کی روش فوتبال اسپانیا پرتغال ترکیه یونان بازی تیم ملی مسکو جام جهانی ایران مراکش فیفا تیم ملی روسیه ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی

تیم فوتبال روستوف با شکست پرگل خانگی در لیگ برتر روسیه مواجه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بیست‌وچهارمین هفته لیگ برتر فوتبال روسیه یکشنبه شب تیم روستوف در خانه‌اش با نتیجه 5 بر یک از اسپارتاک مسکو شکست خورد.

جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس

تنها گل روستوفی‌ها را ایگور گولنکوف در دقیقه 36 به ثمر رساند. گل‌های اسپارتاک مسکو را دانیل خوسوویچ (16)، ژسوس مدینا (54 و 60 - پنالتی)، کریستوفر مارتینس (76) و تئو بونگوندا (4+90) وارد دروازه روستوف کردند.

محمد محبی مهاجم روستوف در بازی برابر اسپارتاک نیمکت‌نشین بود.

تیم فوتبال روستوف با 34 امتیاز در جدول رده‌بندی 16 تیمی لیگ برتر روسیه هشتم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • هشدار صندوق بین‌المللی‌ پول نسبت به مصادره دارایی‌های روسیه
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی