Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@23:48:12 GMT

هلاکت متجاوزان سعودی در عملیات نیرو‌های یمنی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۵۰۹۶

هلاکت متجاوزان سعودی در عملیات نیرو‌های یمنی

رسانه‌های یمنی از کشته و زخمی شدن شماری از متجاوزان سعودی در پی حملات نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از المسیره، امروز دوشنبه شماری از مزدوران ارتش سعودی در پی حملات نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عسیر به هلاکت رسیدند.

یک منبع نظامی به المسیره گفت که نیرو‌های یمنی مواضع مزدوران ارتش سعودی در منطقه "مجازه" در عسیر را هدف قرار دادند که در این عملیات شماری از مزدوران ارتش سعودی کشته و یا زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر ائتلاف متجاوز سعودی، مناطق مختلف بخش رازح در استان صعده را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار داد.

یگان‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز دوشنبه با انجام عملیاتی در شمال منطقه مرزی میدی در استان حجه، یک خودروی مزدوران ارتش سعودی را منهدم کردند.

یک منبع نظامی با اعلام این خبر گفت که در پی این عملیات، تمام سرنشینان این خودروی نظامی به هلاکت رسیدند.

نیرو‌های یمنی امروز دوشنبه عملیاتی منحصر به فرد علیه متجاوزان در چندین تپه در کوه حوالی در جیزان انجام دادند که طی آن ده‌ها تن از متجاوزان به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

حملات بی‌وقفه عربستان سعودی به یمن از ششم فروردین ۹۴ آغاز شده است. این حملات که با هدف بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن و سرکوب جنبش مردمی انصارالله صورت گرفته، نتیجه‌ای به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نداشته است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Rg2

منبع: فردا

کلیدواژه: هلاکت تروریست ها متجاوزان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز