Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران از دستگیری ۲ تیم تروریستی كه قصد ایجاد خرابكاری در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) داشتند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اواخر سال گذشته قرارگاه شهید فهمیده درصدد ایجاد هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر بیست و نهمین مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) برآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال ۹۷ هم با ۱۸ کمیته فعال و ۱۹ دستگاه دولتی و وزارتخانه ها توانستیم قرارگاه را شکل بدهیم و نیازمندی های برگزاری هر چه بهتر مراسم را تبیین کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران ادامه داد: امروز در روز های نزدیک به مراسم ارتحال امام راحل به جرات می توانیم بگوییم همه هماهنگی ها برای حضور هر چه بهتر زائران صورت گرفته است.

یزدی تاکید کرد: زائران ما به کمیته ها و راهنمای های ماموران اعتماد کنند تا بتوانیم با همدلی و همراهی مراسم را بهتر برگزار کنیم‌.

وی تصریح کرد: از نظر امنیتی نیز تیم هایی از لب مرز تا داخل حرم موضوعات امنیتی را بررسی می کنند و نگران مسائل امنیتی نیستیم؛ اما می دانیم که خباثت دشمنان حد و مرزی ندارد و براین اساس همه آمادگی های امنیتی و دفاعی را ایجاد کردیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران با اشاره اینکه اقداماتی خوبی در زمینه افطار و پذیرایی انجام شده است، گفت: سال گذشته با مشکلاتی در این زمینه پذیرایی مواجه بودیم و توزیع نامناسبی صورت گرفت اما امسال توزیع به شکل بهتری انجام می شود.

یزدی تصریح کرد: در زمینه کمیته بهداشت، راهنمایی و... دوستان دقت فراوانی دارند و از زائران درخواست می کنم به توصیه های ماموران نیروی انتظامی به ویژه ماموران راهور توجه کافی داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه آیا در آستانه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تیم هایی دستگیر شده اند که قصد خرابکاری در این مراسم را داشته باشند، اضافه کرد: دو تیم تروریستی را دستگیر کردیم که می‌خواستند ناامنی ایجاد کنند؛ ولی فکر می کنیم که دشمنان می دانند که آمادگی‌هایمان در چه حدی است و با سیلی محکمی جلوی آنها گرفته می شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تاکید کرد: به مردم اطمینان می دهم که نگرانی وجود ندارد و همه مسائل امنیتی را با تجمیع کارهایی که انجام دادیم، کنترل می کنیم.

یزدی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان درباره تعداد زائرانی که در این مراسم شرکت می کنند، افزود: پیش بینی ما این است که امسال هم حضور زائران همچون سال‌های گذشته پرشور و گسترده خواهد بود اما چون در ماه مبارک رمضان قرار داریم، مردم از راه های دور بعضا نمی توانند، حضور یابند.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی مان این است بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر در این مراسم شرکت می کنند‌.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

️وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌سازی برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص مابقی اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

️وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

کد خبر 748572

دیگر خبرها

  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)