Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:56:55 GMT

گاز رسانی به ۳۹ روستای محروم الیگودرز

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۵۴۷۰

گاز رسانی به ۳۹ روستای محروم الیگودرز

رضا لطفعلیان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: برای نخستین بار به محروم‌ترین بخش الیگودرز شامل ۱۵ روستای واقع در مسیر گاز رسانی می‌شود.

وی اظهار داشت: بخش بشارت از سخت گذرترین بخشه‌ای استان است که عملیات گاز رسانی به این منطقه با سختی پیش می‌رود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: ۲۴ روستای واقع در بخش بربرودغربی الیگودرز نیز بزودی صاحب گاز طبیعی می‌شوند که در مرحله نخست هشت روستای این بخش و در مرحله دوم ۱۶ روستای این بخش گاز رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امیدواریم با تلاش مجموعه و اهتمام مسئولان بتوانیم بزودی شاهد تحولی چشمگیر در حوزه گاز رسانی روستایی در بخش‌های مختلف این شهرستان باشیم.

الیگودرز با دارا بودن بیشترین تعداد روستا در بین شهرستان‌های لرستان رتبه نخست روستا‌های استان از نظر تعداد را دارد.

انتهای پیام /م

۳۹ روستای محروم الیگودرز گازرسانی می‌شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی نفت بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریچه های سد رودبار الیگودرز باز شد


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین  ، ایمان خسروی در این رابطه گفت : با توجه به پیش‌ بینی‌های هواشناسی در روزهای آتی و افزایش تراز آب ذخیره شده در دریاچه سد رودبار و افزایش دبی ورودی آب به دریاچه سد در پی بارندگی‌های اخیر، دریچه‌های سد به منظور مدیریت حجم مخزن از امروز تا پایان روز چهارشنبه یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ بازگشایی می‌شود.

وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان سد رودبار، سطح آب رودخانه‌های پایین دست سد پس از بازگشایی به بیش از نیم متر تا یک متر خواهد رسید.

فرماندار الیگودرز ادامه داد: از تمامی همشهریان و ساکنین پایین دست سد رودبار درخواست می‌شود از هرگونه نزدیک شدن، تردد، استقرار و پارک کردن خودرو در بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و آبراهه‌ها، دریاچه سد رودبار و دیگر تأسیسات آبی و نقاط پرخطر جدا خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • قطع راه ارتباطی ۵ روستای معمولان با طغیان «کشکان»/ تخلیه یک روستا
  • قطع آب آشامیدنی ۵ روستای معمولان با طغیان «کشکان»/ تخلیه یک روستا
  • اتصال ۲۱۵ روستای لرستان به شبکه ملی اطلاعات
  • دریچه های سد رودبار الیگودرز باز شد
  • ۸۳ درصد رسیدگی به پرونده‌ها در لرستان دادرسی الکترونیک شده است
  • آبرسانی به ۷۰ روستای لرستان
  • آبرسانی به ۷۰ روستای لرستان انجام شد
  • دسترسی ۲۰۵ خانوار از مناطق روستایی بروجرد به شبکه ملی اطلاعات
  • تعداد دفاتر خدمات گردشگری لرستان به ۳۸ مورد رسید
  • اتمام آب‌رسانی سیار در «هفت پیران» با اجرای خط پدافندی