Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@04:38:54 GMT

سردار شریفی: ایجاد ۲۵۰هزار سایت اختصاصی برای شهدا

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۶۱۳۵

سردار شریفی: ایجاد ۲۵۰هزار سایت اختصاصی برای شهدا

مسئول ایثارگران کل سپاه از ایجاد ۲۵۰هزار سایت اختصاصی برای تمامی شهدای انقلاب اسلامی خبر داد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران کل سپاه در حاشیه رونمایی از دانشنامه جامع شهدا در جمع خبرنگاران گفت که پیرو دستور فرمانده کل سپاه برای ایجاد سایت اختصاصی هر شهید در فضای مجازی، فعالیت گسترده ای در این زمینه آغاز شد که منجر به ایجاد دانشنامه جامع شهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان کرد: در این دانشنامه جامع اطلاعات تمامی شهدا از  شهدای خرداد سال 42 تا شهدای مدافع حرم اردیبهشت 97 در نظر گرفته شده و 250 هزار سایت برای هر شهید ایجاد شده که اطلاعات کامل این شهدا به تدریج درون هر سایت قرار خواهد گرفت که از این تعداد 7 هزار و 200 شهیده زن هستند. همچنین برای شهدای مفقودالاثر نیز در این سایت قسمتی در نظر گرفته شده است.

مسئول ایثارگران کل سپاه عنوان کرد: در مراحل بعدی این توانایی خواهد بود که به مساجد، دانشگاه ها و پایگاه های بسیج اینترنت رایگان اختصاص داده شود تا بتوانند اطلاعات شهدای خود را درون این سایت‌ها تکمیل کند.

سردار شریفی به مزیت‌ این اقدام اشاره کرد و گفت که این امر موجب نورانیت خاصی در فضای مجازی و مقابله با تهدیدات نرم خواهد شد و جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب بیشتر با شهدا و سبک زندگی آنها آشنا خواهند شد.

او افزود: این مجموعه سایتها به گونه ای طراحی شده است که موجب ترغیب بیشتر مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهدا خواهد شد و اطلاعات کاملی از شهدا و عملیاتهای دفاع مقدس در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت خواهد. همچنین این مزیت وجود دارد که اطلاعات به صورت صوتی و تصویری به صورت مکتوب در آمده و در اختیار مخاطبان قرار داده شود.

 

مسئول ایثارگران کل سپاه  اظهار کرد: همچنین در مرحله بعدی، اقدام به ایجاد نقشه جامع اطلاعات مزار شهدا و گلزارهای شهدا کردیم که از هر نقطه ایران می توان به راحتی سنگ مزار شهدا و گلزارهای شهدا را مشاهده کرد.

برپایه این گزارش، موتور جست‌و‌جوی محتوای ایثار و شهادت، آلبوم تصاویر دفاع مقدس و شهدا، روزشمار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سامانه جست‌و‌جوی گلزار شهدا و مزار شهدا، تحلیل نبرد و پژوهش دفاع مقدس، صدای ایثار(رادیوی دفاع مقدس و شهدا)، مدیریت هر شهید یک سایت، سیمای ایثار(تلویزیون دفاع مقدس و شهدا)، ایران‌شناسی با شهدا، لشکر فرشتگان، وب شهیده، دانش‌نامه علمی شفیق فکه، مزار والدین شهدا، میثاق نامه شهدا و قاب عشق از جمله دیگر پروژه هایی بود که توسط فرمانده کل سپاه در این مراسم رونمایی شد.

انتهای پیام/

R1405/P1361/S4,38/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد رضا رادان شامگاه سه‌شنبه در دیدار با حجت الاسلام علی خاتمی امام جمعه زنجان اظهار کرد: چهره زنجان در ذهن من چهره‌ای است که شهدا و رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس ساختند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: چهره شهدا و رزمندگان زنجان در دفاع مقدس برجسته و ممتاز است و یاد و نام شهدای این استان و ایثارگری‌های آنان همواره ماندگار خواهد بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی پس از استقبال محسن افشارچی استاندار زنجان و سردار طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان با امام جمعه زنجان دیدار کرد.

کد خبر 6063174

دیگر خبرها

  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست