Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رهبری، بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح ذیل است:

* مجموع بحث‌های این جلسه نشان می‌دهد که علی‌رغم گله‌گذاری‌ها، محیط دانشجویی یک محیط بانشاط و زنده است. می‌دانم که همه چهار میلیون دانشجوی کشور این‌گونه نیستند، اما یک جریان زنده، باانگیزه و پُراحساس و اثرگذار با گرایش‌های مختلف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*بسیاری از اعتراض‌هایی که شما می‌کنید وارد است، اما فرق است بین شمای جوان پُرشور با ما که روزگاران را گذرانده‌ایم. تفاوت این است که شما آرزو‌ها را خیلی راحت بیان می‌کنید، اما بنده فاصله‌ی آرزو را به‌تجربه می‌بینم و لمس می‌کنم. برای رسیدن به این آرزو‌ها خیلی چیز‌ها لازم است که یکی‌اش همین گفتن‌های شماست. فردای کشور به دست شمایی که امروز انتقاد می‌کنید، فردای روشنی خواهد بود.
*این جلسه حاوی یک بشارت بزرگ است که جوانان، دارای انگیزه و ایمان و غیرت و عازم به اقدام هستند. کسانی که نسبت به آینده ناامیدند ببینند و نگاهشان را تصحیح کنند.

* در مجموعه‌ی انقلاب از اول یک تفکر غلطی بود که «انقلاب» تا وقت تشکیل نظام است و بعد از پیروزی، انقلاب باید برود کنار. انقلاب مراحلی دارد، آن که اول اتفاق افتاد مرحله‌ی اول انقلاب بود. مرحله دوم، تحقق ارزش‌ها و آرمان‌ها از طریق دولت انقلابی و مرحله‌ی بعد، تحقق ارزش‌ها در جامعه‌ی انقلابی؛ مرحله‌ی آخر هم تشکیل تمدن اسلامی یا انقلابی است؛ بنابراین انقلاب تمام نمی‌شود؛ یک تحول دائمی و صیرورتی لازم است برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب.
آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی [یعنی]: عزت ملی، اعتماد به نفس ملی، استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، آزادی اندیشه و عمل در چهارچوب، استقرار عدالت و نفی تبعیض، رشد اخلاق معاشرتی، آماده‌سازی فضا برای رشد معنویت.
این آرمان‌ها در کوتاه‌مدت تحقق پیدا نمی‌کند. اگر انقلاب استمرار داشته باشد، تحقق این آرمان‌ها قطعی خواهد بود.
*بنده از مسائل کشور مطلعم و گزارش‌ها را می‌خوانم؛ معتقدم در همه‌ی این آرمان‌ها که اسم آوردم پیشرفت کرده‌ایم.
آن جوانی که می‌گوید وضع خیلی بد است، من احساسش را تأیید می‌کنم، اما حرفش را مطلقاً [نه].

* یکی از عوامل پیشرفت حرکت انقلاب، حکومت انقلابی است. باید کاری کنیم که حرکت مجموعه‌ی مدیریتی کشور به سمت آرمان‌ها باشد. قشر‌های اثرگذار و نیرو‌های جوان هم باید فعال باشند؛ البته روحیه‌ی امید، عزم و اراده هم برای جوانان لازم است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب آرمان های انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد