Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حسن روشن از اینکه مدیران باشگاه استقلال برای مذاکره با مامه تیام راهی ترکیه شده بودند ابراز تأسف ‌کرد. گلزن استقلالی ایران در جام جهانی‌ معتقد بود اگر باشگاه به معنای واقعی کلمه باشگاه باشد نباید تا این حد نیازمند بازیکنان خارجی یا دیگر تیم‌ها باشد. او با خبرورزشی حرف زد.

 

*تیام گفته شاید در استقلال نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن خیلی برای استقلال زحمت ‌کشید و کارش ارزش بالایی داشت.

 

* پس موافق هستید باشگاه برای حفظ کردنش تلاش کند؟

البته که موافقم. بازیکن خوب را باید حفظ کرد.

 

* حتی به خاطرش مدیرعامل باشگاه راهی ترکیه شود؟

این کار که اشتباه بود! این رفتار فقط باعث کوچک شدن باشگاه می‌شود. وقتی می‌گفتم باشگاه استقلال از ضعف مدیریت رنج می‌برد کسی باور نمی‌کرد.

 

* چه اقدامی صورت می‌گرفت خوب بود؟

باشگاهی که کمیته فنی درست و حسابی نداشته باشد همین می‌شود. در این قبیل مواقع یک نماینده از کمیته فنی و یک نماینده از کمیته حقوقی برای مذاکره با بازیکن راهی ترکیه یا هر جای دیگر می‌شوند. بعد هر جوابی از طرف مقابل بیاید چه خوب، چه بد، خدشه‌ای به باشگاه وارد نمی‌شود. این آقا پیش خودش گفته چون من مدیرعاملم، اگر بروم دیگر جواب نه نمی‌دهد و بله را می‌گیرم و برمی‌گردم در حالی که با این رفتار به تیام فهمانده تا چه حد محتاج این بازیکن هستند و طبیعی است که او هم طاقچه بالا بگذارد...

 

*... اما باشگاه برای تیام بلیت گرفته بود و او به ترکیه نرفت.

او تقصیری ندارد. این باشگاه است که کار اشتباه انجام داده. اگر چنین احتمالی را در نظر می‌گرفتند دو نماینده از استقلال می‌رفتند و وقتی تیام نمی‌آمد باشگاه متضرر نمی‌شد اما حالا او پیش خودش می‌گوید ببین من چه بازیکنی هستم که مدیرعامل باشگاهی که فقط برای یک بازی‌‌اش 100 هزار نفر به استادیوم می‌آیند برای من تا ترکیه آمده است. اینها ساده‌ترین اصول مدیریتی است که در استقلال رعایت نمی‌شود. البته می‌دانم الان می‌گویند این به خاطر دل هواداران بوده است. من خودم هم دوست دارم این بازیکن در استقلال بماند ولی به چه قیمتی؟! به قیمت خوار کردن اسم باشگاه استقلال که فقط با دو ماه بازی برایش می‌توان به اینجا رسید که تیام الان می‌تواند برایش نه بیاورد! روشن در پاسخ به این سوال که الان اگر تیام در استقلال نماند باید سراغ گزینه‌های خارجی رفت؟ گفت: باز هم تأکید می‌کنم باشگاه باید با ‌ساز و کار درست، آکادمی‌‌اش را راه‌اندازی کند تا امثال نورافکن و یعقوب کریمی‌ از آن بیرون بیایند و در این شرایط محتاج این و آن نشوند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • قیمت لیر ترکیه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳