Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، بیل گیتس موسس و مالک شرکت نرم افزاری مایکروسافت در وبلاگ شخصی خود پنج کتاب به مخاطبان خود معرفی کرده و خواندن آنها را در تابستان توصیه می‌کند. نظرات گیتس درباره هر کدام از این کتاب‌ها در زیر آورده شده است:

«لئوناردو داوینچی» نوشته والتر آیساکسون

به نظرم لئوناردو داوینچی یکی از بزرگترین آدم‌هایی است که تا کنون پا به عرصه وجود نهاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه مردم او را به عنوان نقاش می‌شناسند ولی باید گفت او در عرصه‌های بسیاری دارای مهارت بود. در این کتاب درباره همه این مهارت‌ها و در کل درباره همه جنبه‌های شخصیتی داوینچی صحبت شده است.

«همه چیز به یک دلیل اتفاق می‌افتد» نوشته کیت بولر

بولر به عنوان استاد دانشگاه و کسی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند به خوبی در کتابش درباره این بیماری صحبت می‌کند و اینکه مردم دیگر چطور باید با این بیماری‌ها برخورد کنند. در حقیقت این کتاب آزمایش شخصیت خودش در نگاه دیگران است. نتیجه اینکه خاطرات و گذشته‌اش همراه با عقاید و اعتقاداتش کتابی جالب ساخته است.

«لینکلن در باردو» نوشته جرج ساندرز

فکر می‌کنم خودم همه چیز را درباره آبراهام لینکلن می‌دانم ولی این رمان باعث شد بیشتر درباره زندگی او فکر کنم. این کتاب بیشتر از شخصیت رئیس جمهور سابق آمریکا درباره جنگ‌های داخلی این کشور و مسائل مربوط به آن بحث می‌کند.

«یک تاریخ بزرگ درباره همه چیز» نوشته دیوید کریستین

در این کتاب تاریخ جهان از نظریه انفجار بزرگ تا به امروز گفته شده و به نظرم همه چیزهایی که یک نفر بخواهد درباره تاریخ بشریت و پیدایش زمین بداند در این کتاب پیدا می‌شود. کته‌ای که این کتاب را نسبت به دیگر کتاب‌های مشابه منحصر به فرد می‌کند این است که به تاریخ بشریت از نگاه انسان و جایگاه او در این دنیا پرداخته است.


«حقیقت گرایی» نوشته هانس روسلینگ

از آن موقعی که این کتاب منتشر شد تا کنون به همه توصیه می‌کنم این کتاب را بخوانند. این کتاب توسط کسی نوشته شده است که مهارت بسیار بالایی در مطالعات سلامت و ایمنی جهان دارد. او به عنوان یک انسان واقعی همه زندگی خود را به این اختصاص داده که چگونه بشر می‌تواند در رفاه بیشتری زندگی کند و زندگی خود را بهبود بخشد.

502

کیت بولر جرج ساندرز آبراهام لینکلن بیل گیتس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آبراهام لینکلن بیل گیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت مالک «تیک تاک» برنامه‌ای برای فروش آن ندارد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سرویس جهانی بی‌بی‌سی، شرکت مالک «تیک تاک» در صفحه رسمی خود در سکوی اجتماعی Toutiao اعلام کرد: «بایت دنس» هیچ برنامه‌ای برای فروش «تیک تاک» ندارد.   مسئولان «تیک تاک» بعد از تصویب قانون محدودیت این شبکه اجتماعی در سنای آمریکا اعلام کردند که این مصوبه «غیرقانونی» را در دادگاه به چالش خواهند کشید.   بر اساس اعلام مسئولان «تیک تاک»، گزارش‌های رسانه‌های خارجی درباره فروش آن توسط شرکت «بایت دنس» صحت ندارد.   جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا مصوبه سنا مبنی بر الزام «تیک تاک» به فروش یا ممنوعیت در این کشور را روز چهارشنبه امضا کرد.   تشدید کنترل پکن بر شرکت‌های خصوصی، نگرانی‌هایی را در آمریکا و سایر کشور‌های غربی درباره نفوذ حزب کمونیست چین بر «بایت دنس» و داده‌هایی که در اختیار دارد، ایجاد کرده است.   «تیک تاک» بار‌ها این ادعا‌ها را رد و تاکید کرده که دولت چین کنترلی بر داده‌های کاربرانش دارد.   «شو زی چو» مدیرعامل «تیک تاک» در ویدئویی خطاب به کاربران این شبکه اجتماعی اعلام کرد: ما به مبارزه برای احقاق حقوق شما در دادگاه‌ها ادامه خواهیم داد. قانون اساسی به نفع ماست؛ مطمئن باشید.   ممنوعیت «تیک تاک» در آمریکا به سرعت اجرایی نخواهد شد. قانون جدید به شرکت «بایت دنس» ۹ ماه فرصت داده تا کسب‌وکار خود را بفروشد و اگر فرآیند فروش به خوبی پیش رود، این فرصت تا ۳ ماه دیگر هم قابل تمدید است.   این بدان معناست که تکلیف «تیک تاک» به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۵ و پس از مشخص‌شدن برنده انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • شرکت مالک «تیک تاک» برنامه‌ای برای فروش آن ندارد
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب