Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبعات منفي استفاده از مديران غيرمتخصص در حوزه ورزش خيلي زود و به خوبي در مجموعه ورزشي آزادي نمايان شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس، با گذشت 5 ماه از حضور حسن کريمي در شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي کشور و بيش از 3 ماه از جلوس ناصر محمودي فرد بر صندلي مديريت مجموعه ورزشي آزادي، شرايط در مجموعه ورزشي آزادي نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تصاوير زير که توسط خبرنگار خبرگزاري فارس از مجموعه ورزشي آزادي گرفته شده، نشان دهنده وخامت اوضاع در بزرگترين مجموعه ورزشي ايران است:



جالب اينکه يک ماه قبل کريمي مديرعامل شرکت توسعه در نشست خبري اش مدعي شده بود روزي که آزادي را تحويل گرفت، اين مجموعه بيشتر شبيه زباله‌دان بود تا کمپلکس ورزشي؛ توصيفي عجيب از مجموعه که حتي واکنش طباطبايي مدير سابق آزادي را هم به دنبال داشت.
البته کريمي در همان نشست خبري وعده داد کمتر از چند ماه ديگر مجموعه ورزشي از اين رو به آن رو مي شود و همه شاهد تغييرات مثبتش خواهند بود ولي حالا آنچه که تصاوير روايت مي کند اين است که حال و روز آزادي بدتر از قبل شده است!
بدتر شدن شرايط آزادي تنها به وخامت اماکن ورزشي آن نيست، در اين چند ماه بزرگترين مجموعه ورزشي آبستن حواشي ريز و درشتي هم بوده که نشان از نبود ديدگاه فني و ورزشي در اين مجموعه بزرگ است.
اهالي ورزش خوب ياد دارند که چند ماه قبل در اقدامي عجولانه و کارشناسي نشده قسمتي از جايگاه خبرنگاران ورزشگاه به بانوان اختصاص داده شد. بعد از آن خبر اعتصاب کارگران آزادي به گوش رسانه ها رسيد. چند روز بعدش تصاوير نشان داد که به جاي کارگران ايراني از کارگران افغان استفاده شده. هفته قبل کار مامور حراست مجموعه به درگيري با ملي پوش دوچرخه سواري رسيد و روز دوشنبه هم گفته شد که خيابان دور مجموعه آزادي توسط دوچرخه سواران آسفالت شده است.
تمام اينها تبعات منفي استفاده از مديران غيرمتخصص در حوزه ورزش است. موضوعي که انتقاد خبرگزاري فارس را به دنبال داشت ولي مديرعامل شرکت توسعه که اين روزها زمزمه کوچ او به شهرداري تهران به گوش مي رسد به جاي استقبال از نقد صورت گرفته، به توجيه آن پرداخت و گفت: آزادي به جاي مدير ورزشي به شهردار احتياج دارد!
آقاي کريمي! تصاوير فوق نشان دهنده اثرات حضور غريبه‌ها در ورزش است؛ لطفا با دقت ملاحظه بفرمائيد.




انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند

عکاس هندی حیات وحش تصمیم گرفته است تا تعدادی از تصاویرش را با مضمون عشق در حیوانات به اشتراک بگذارد.

به گزارش عصرایران، عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.

آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. از شما دعوت می‌کنیم تماشاگر این مجموعه‌ی رمانتیک باشید.

دیگر خبرها

  • هفته اول مه؛ از آلرژی های مزاحم تا اثرات ورزش بر سلول‌های بدن
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳