Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ جواد احمدی سرپرست کارگاه تقاطع غیر همسطح امام خمینی کرمانشاه گفت:برآورد ارزش ریالی اولیه برای اجرای پروژه تقاطع غیرهم سطع امام خمینی ۶۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: استارت این پروژه اردیبهشت ۹۶ زده شد و تا کنون ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی افزود: در صورت تامین اعتبار و مناسب بودن شرایط آب و هوایی این پروژه تا پایان اردیبهشت سال ۹۸ به اتمام خواهد رسید.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پیشرفت 12 درصدی تقاطع غیرهمسطح امام حسین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • هشدار در پی تشدید و استمرار سامانه بارشی در کرمانشاه
  • تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم