Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:41:10 GMT

مفسر ترک: قاره مان را اشتباه انتخاب کرده ایم!

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۷۶۶۵

مفسر ترک: قاره مان را اشتباه انتخاب کرده ایم!

تیم ملی ترکیه موفق شد تا برابر ایران با نتیجه ٢-١ به پیروزی برسد تا اولین بازی از سه مسابقه دوستانه این کشور با برد همراه باشد.

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در دیداری دوستانه در ورزشگاه بشیکتاش به مصاف ترکیه وفت و در نهایت با نتیجه ٢-١ مغلوب حریف خود شد.توسان زننده هر دو گل ترکیه در این بازی بود و اشکان دژاگه تک گل ایران را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اواسط نیمه دوم که تیم ترکیه بازی را اداره می کرد کارشناس ترکیه ای در تحلیل بازی گفت :فکر کنم ما قاره مان را اشتباه انتخاب کرده ایم و اگر در آسیا حضور داشتیم، در همه جام های جهانی حاضر بودیم و اینگونه غیبتمان طولانی نمی شد.


او شماره سه ایران احسان حاج صفی را بهترین بازیکن تیم ملی انتخاب کرد.

تیم ملی ایران ترکیه تیم ملی ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران ترکیه تیم ملی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران امروز در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد بحرین را با نتیجه ۵ بر ۳ از پیش رو بردارد.

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ایران پس از این برد در گفت‌وگو با سرویس رسانه‌ای کنفدارسیون فوتبال آسیا(AFC) گفت: بازی برای ما سخت شد. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم اما وقتی گل نزنیم، در ضد حمله‌ها غافلگیر می‌شویم. تیم بحرین در ضد حمله‌ها خوب کار می‌کرد اما تیم ما با شخصیت بود و توانستیم به بازی برگردیم و بازی‌ که خودمان سخت کرده بودیم را برگردانیم. نقاط ضعف‌مان را آنالیز می‌کنیم و از آن استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد احساسش از صعود تیم ایران به دور حذفی نیز گفت: احساس خوبی داریم. پله‌پله پیش می‌رویم. ۲ بازی اول را بردیم و حالا به فکر بازی سوم هستیم. اینجا آمدیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

دیدار بعدی ایران روز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه مقابل کویت برگزار می‌شود. ایران در دیدار قبلی خود نیز موفق شده بود افغانستان را شکست دهد. این رقابت‌ها حکم انتخابی جام جهانی را دارد و ۴ تیم برتر به این رویداد صعود خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین