Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: با تامین تجهیزات اختصاصی این تصفیه خانه و بهره برداری از این پروژه، مشکلات شهر سرفاریاب و روستاهای این منطقه مرتفع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  چرام، ظهر امروز معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اظهار کرد: همه مخازن آب روستایی سالی دو تا سه مرتبه شست و شو و ضدعفونی کامل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجب پور با اشاره به سلامت کامل آب روستاهای استان، گفت: تنها در دوماهه ابتدایی سال ۹۷ قریب در ۹۵ مورد بازدید از تاسیسات آبرسانی روستایی، بیش از ۱۳۰ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی انجام شده است.

وی به برخی گلایه مندی ها در خصوص آب سرفاریاب هم اینطور تصریح کرد: کدر شدن آب و افت ظاهری کیفیت آب در سرفاریاب همواره دغدغه جدی مردم و مسئولان بود و در همین رابطه پروژه عظیم تصفیه خانه سرفاریاب با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد ریال از سال ۹۶ شروع به کار کرد.

رجب پور گفت: با تامین تجهیزات اختصاصی این تصفیه خانه و بهره برداری از این پروژه، مشکلات شهر سرفاریاب و روستاهای این منطقه مرتفع می شود.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خاطر نشان کرد: کیفیت و سلامت آب خط قرمز ما است، اگرچه کمیت آب مهم است اما مهم تر از آن کیفیت آب است و در همین راستا بازدیدها، انجام آزمایشات مختلف میکروبی و شیمیایی و شست و شو و گند زدایی منابع و مخازن آب به صورت مستمر انجام می شود.

گفتنی است که رجب پور به مردم روستاهای استان اطمینان داد تمامی روستاهای تحت پوشش شرکت، دارای آب سالم و بهداشتی هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد