Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برگزاری دیدار دوستانه مقابل ترکیه را برای شاگردانش مطلوب توصیف کرد و به دفاع از عملکرد مدافع جوان تیم ملی در این بازی پرداخت.

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی‌روش پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل ترکیه در دیداری دوستانه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برای ما بود و به نظر من در این بازی تجربه خوبی کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازی تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم. متأسفانه این فرصت برای ما مقدور نبود که بیشتر از این برای‌مان بازی دوستانه فراهم شود، ولی بازیکنان من نشان دادند هم استعداد خوبی دارند و هم از پتانسیل خوبی برخوردار هستند، البته باید کمی بالغ‌تر باشند.

وی در ادامه افزود: ما در طول زمان بازی باید بتوانیم کیفیت خود را تطبیق بدهیم و با شرایط بازی یکسان کنیم، این در شرایطی به وجود می‌آید که ما بازی‌های بیشتری برگزار کنیم. در کل بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای ما یک فرصت خوب بود که با ترکیه بازی کردیم.

در ادامه این نشست خبری خبرنگار تسنیم به بهبود عملکرد تیم ملی در نیمه دوم دیدار مقابل ترکیه اشاره کرد و پرسید: «آیا کادر فنی تیم ملی به ترکیب نهایی برای حضور در جام جهانی دست یافته است یا نه؟»، تصریح کرد: بله ما 24 بازیکن در اردو داریم و برخی از اینها پس از یک فصل طولانی در اروپا و برخی هم در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند. ما هر روز سخت تلاش می‌کنیم و تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که بهترین عملکرد را نشان دهیم، این عملکردی است که فدراسیون از بُعد آماده‌سازی در اختیار ما گذاشت و تنها این فرصت را برای آماده‌سازی داشتیم، راجع به بازیکنان چیزی نمی‌توانم بگویم به جر اینکه هر روز سخت تلاش می‌کنند و لایق تقدیر و تشکر من هستند که شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که علاقه‌مندان به فوتبال در ایران در طول هفت سال گذشته اعتماد زیادی به کی‌روش داشتند اما امروز تماشاگران حاضر در استادیوم به تشویق سیدجلال حسینی پرداختند و این موضوع با اشتباهات روزبه چشمی نیز همراه بود،گفت: بله این امر طبیعی است. صحبتی که شما گفتید برای مردم طبیعی است و بالاخره آنها بازیکنانی را دوست دارند و حمایت می‌کنند. هیچ‌کس مثل من نسبت به سیدجلال علاقه و احترام ندارد. هیچ‌کس احترامی که من در هفت سال گذشته به سیدجلال گذاشتم، نداشته است. همیشه این اتفاقات در این هفت سال رخ داده و انتخاب‌های ما بنا به مشاهداتی بوده است که از لیگ داشتیم. عملکرد بازیکنان به صورت دقیق آنالیز شده است و نسبت به آن تصمیم گرفتیم، اما اگر قرار باشد پس از یک بازی تمرکز و بیشتر صحبت‌های خود را روی بازیکنی که شما اسم بردید و آن هم روزبه چشمی است، بگذاریم، درست نیست. به نظر من او شب خوبی داشت، اگر بخواهیم به خاطر یک اتفاق و اشتباه تمام تقصیرها را به سمت او ببریم، به نظر من دیدگاه شما نسبت به فوتبال اشتباه است و با کمال احترام شما از فوتبال چیزی نمی‌دانید!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین در مورد دیدار دوستانه تیمش مقابل یونان که قرار بوده 12 خرداد ماه در خاک این کشور برگزار شود، اظهار داشت: در خصوص دیدار آینده با یونان اگر صادقانه بخواهم پاسخگو باشم باید بگویم هیچ چیزی نمی‌دانم!

وی همچنین خاطر نشان کرد: همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ام در کشور ما پرتغال یک ضرب‌المثل است که وقتی آبی از زیر پل عبور می‌کند دیگر فرصتی برای بازگشت آن آب نیست. وقتی برنامه تدارکاتی و آماده‌سازی ما از دست می‌رود و جلسات تمرینی مهم را از دست داده‌ایم این فرصت نیز از دست رفته است. اکنون زمان این است که دست‌های خود را بالا ببریم و بگویم ان‌شاءالله و امیدوار باشیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا چلسی در استمفوردبریج میزبان تاتنهام است. آبی‌ها که با 48 امتیاز در رده نهم قرار دارند، هنوز اندک امیدهایی برای کسب سهمیه اروپایی دارند و می‌خواهند این بازی را ببرند. 

تاتنهام 60 امتیازی که در رده پنجم ایستاده، بعد از شکست در دربی برابر آرسنال نیاز به سه امتیاز را حیاتی می‌داند. برای پوچتینو که سال‌ها مربی تاتنهام بود، این یک بازی خاص است.

مربی آرژانتینی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «خبر خوبی ندارم، زیرا ما نمی‌توانیم هیچ بازیکن مصدوم را برای بازی فردا داشته باشیم. اما تیاگو و دیاسی به تمرینات اضافه شده اند هرچند آنها برای فردا در دسترس نخواهند بود.»

پوچتینو در مورد خداحافظی تیاگو از چلسی گفت: «او یک انسان و یک حرفه‌ای شگفت انگیز است. بازیکنی تقریباً 40 ساله که دوران فوتبال شگفت انگیزی داشته است. بازیکنان، هواداران و باشگاه دلتنگ او خواهند شد، اما او خوشحال است. او به دوران فوتبال خود در چلسی بسیار افتخار می‌کند. برای او بهترین آرزوها را دارم.»

بازگشت از شکست و تساوی 2-2 برابر ویلا: «هر بازی یک چالش است و فردا یک چالش بزرگ مقابل تاتنهام که یک تیم بزرگ دیگر است، پیش رو داریم. بازی خوبی برای همه خواهد بود. این یک فرصت عالی برای برخی از بازیکنان است که ارزش‌هایشان را نشان دهند.»

رویارویی با تیم سابق: «فکر می‌کنم بازی رفت در زمین تاتنهام برایم خیلی خاص بود. فردا ولی داستان دیگری است. همیشه رویارویی با تیم سابق خاص است و من نمی‌توانم احساساتم به باشگاه تاتنهام را پنهان کنم. این یک بازی احساسی خواهد بود، زیرا با تیم سابقم روبرو می‌شوم و خاطرات خوبی هم از آنجا دارم. اما همان‌طور که قبلا گفتم، می‌خواهیم برنده شویم.»

پوچتینو در مورد در پوستکوگلو، مربی تاتنهام، گفت: «فکر می‌کنم او امید را به باشگاه و هواداران برگرداند. آنها فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کنند. مربیگری در یک کشور جدید همیشه چالش بزرگی است اما فکر می‌کنم او کار بزرگی انجام داده است.»

پیروزی 1-4 بازی رفت برابر تاتنهام: «یک بازی سخت بود زیرا آنها واقعا خوب شروع کردند. به شانس نیاز داشتیم و خیلی اتفاقات رخ داد (9 نفره شدن تاتنهام). امیدوارم فردا همه چیز برای ما مثبت باشد زیرا برای ما سه امتیاز واقعا مهم است.»

دیگر خبرها

  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد