Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود، به شرح زیراست: 

 

 

 

 

  

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳

به بهانه دیدار امروز مقام معظم رهبری با معلمان نگاهی به مهم‌ترین بیانات ایشان از سال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۳ کرده‌ایم. لازم به ذکر است که رهبر انقلاب در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا دیدار نداشتند.

مهم‌ترین نیاز جامعه معلم است

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار با معلمان و فرهنگیان در سال ۱۳۹۷ بیان داشتند:  امروز مهم‌ترین نیاز آموزش و پرورش کشور، معلّم است؛ این دانشگاه و دانشگاه شهید رجائی و هر نقطه‌ای که تربیت‌معلّم بر آن صدق می‌کند، بایستی هم کمّاً، هم کیفاً توسعه پیدا کند.

مقام معظم رهبری گفتند: امام (رضوان‌الله‌علیه) فرمودند «معلّمی شغل انبیا است»؛ این فقط یک شعار دل‌خوش‌کن نیست؛ این یک حقیقت قرآنی است: وَ یُعَـلِّمُهُمُ الکِتابَ وَ الحِکمَة؛ از جمله‌ی خصوصیّات پیامبران، تعلیم است. یعنی شما[معلمان] دارید راهی را حرکت میکنید که برترین انسانهای تاریخ بشریّت، آن راه را رفته‌اند و برای آن مقصود و برای آن پیمایش، مبعوث شده‌اند؛ یعنی پیغمبران.

نگذارید دانش‌آموزان از درس عقب بمانند

مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان در سال ۱۳۹۸فرمودند: سند تحول در آموزش و پرورش یک ریل‌گذاری است. ابلاغ آن کافی نیست، باید انجام شود. اولین چیزی که لازم است، روحیه انقلابی است. خداوند نخواهد گذشت از کسانی که با قلمشان روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند.

 حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: نگذارید دانش‌آموزان سیل‌زده از درس عقب بمانند. الان بازسازی مدارس شروع شده است؛ خیرین مدرسه‌ساز هم که انصافاً جریان مفید و خیّری در کشور هستند، کمک می‌کنند. جوری مدیریت شود که تا وقتی مدارس ساخته نشده، اینها از تحصیل عقب نمانند.

ما باید کاری کنیم که دانش‌آموزان ما دارای هویت ملی بشوند

رهبر انقلاب در اولین دیدار بعد از همه گیری کرونا با جمعی از معلمان در سال ۱۴۰۱ گفتند: در دوران کرونا هم معلمین واقعاً زحمت کشیدند. در یک دورانی معلم کار مضاعف می‌کرد. ما صمیمانه از معلمین در این زمینه تشکر می‌کنیم. سفارش من در مورد مسائل مربوط به معیشت همان سفارش همیشگی است. مسئله بیمه، بازنشستگی،‌ هزینه‌های درمان که به موقع پرداخت بشود؛ این‌ها مسائل مهمی است، بایستی حتماً توجه کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: بچه‌ها ارزش مقاوم بودن را بفهمند. اینکه یک ملت اجزایش اجزای مقاومی هستند، مقاوم یعنی چه؟ یعنی در مقابل باج‌گیری عقب‌نشینی نمی‌کنند،‌ در مقابل حمله به خودشان نمی‌لرزند، در مقابل زورگویی کوتاه نمی‌آیند، اکسیر علاج مشکلات کشور این است؛ احساس مقاومت،‌ روحیه مقاومت. باید یک ملت بتواند در مقابل زورگویی‌ها مقاومت بکند. این را باید یاد بگیریم از بچگی از نوجوانی این باید در ما نهادینه بشود.

مقام معظم رهبری در ادامه تاکید کردند: ما بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود. مهم‌تر از علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود و احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. از عمق جان کودک ما با افتخارات کشور آشنا بشود. این چیزی است که امروز وجود ندارد. شما بین بچه‌های مدارستان نظرخواهی کنید ببینید چند درصد رونالدو را می‌شناسند، ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمی‌شناسیم؟

معلم معمار آینده‌ی کشور است

مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ گفتند: کاری که معلّم بر عهده گرفته ــ معلّم متعهّد ــ به نظر من مهم‌ترین کار در کشور است؛ یعنی تربیت و تعلیم نونهالان کشور، یعنی ساختن آینده‌ی کشور. معلّم در واقع معمار آینده‌ی کشور است. امروز شما دارید فردای کشور را می‌سازید. اگر بتوانید انسان آگاه، عالم، اهل فکر کردن، متفکّر، اهل منطق، باایمان، بااراده،‌ متشرّع، پایبند به اخلاق اسلامی، پایبند به تعهّدات ملّی تربیت کنید، بزرگ‌ترین خدمت به کشور انجام گرفته؛ یعنی واقعاً هیچ خدمت دیگری قابل مقایسه‌ی با این نیست. این قضیّه‌ی تربیت نوجوانان ما، با توجّه به هوش نوجوان ایرانی، ضریب پیدا می‌کند و اهمّیّت مضاعف پیدا می‌کند. اگر ما با یک جامعه‌ی جوان و نوجوانِ متوسّط از لحاظ ذهنی مواجه بودیم، یک جور بود؛ حالا که با یک قشرِ جوانِ هوشمند مواجهیم که از متوسّط هوش جهانی بالاترند، قضیّه جور دیگر است. این ثروت عظیمی است. اگر ما این موجود باارزش، یعنی این جوان هوشمند را ــ که هوشمندیِ خودش را در المپیادها، در مسابقات جهانی، در همه چیز ثابت کرده ــ تربیت نکنیم و به جایگاه شایسته نرسانیم، واقعاً جفا شده؛ این جواهرِ قیمتی‌ای است، این را باید خوب ساخت.

معلمین الگوهای جامعه‌اند

مقام معظم رهبری در دیدار امروزشان با معلمان سراسر کشور نیز گفتند: از معلمان برای توجه دادن افکار عمومی تشکر می‌کنم. تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است؛ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند. الگوهای جامعه معلمین باید به عنوان قهرمان معرفی شوند. تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است.

خدابخش حکیمی-خبرنگار تحریریه جوان قدس

دیگر خبرها

  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند