Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@17:55:38 GMT

بازیگر سریال شهرزاد تهیه‌کننده هالیوودی می‌شود!

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۹۸۳۵

بازیگر سریال شهرزاد تهیه‌کننده هالیوودی می‌شود!

بازیگر سریال شهرزاد که از محدودیت‌ها ناراضی نیست، قصد دارد در ینگه دنیا کمپانی فیلمسازی تاسیس و ادامه فعالیتش را در عرصه سینما روی این موضوع متمرکز کند

روزنامه شهروند: شهاب حسینی در تمام سال‌های فعالیتش در دنیای سینما به‌عنوان بازیگری معروف بوده که از تجربه حیطه‌های نو نمی‌هراسد و ماجراجویی‌هایش در سینما تمامی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر که همیشه از کار با جوانان و فیلمسازان نوآمده استقبال کرده؛ این روز‌ها انگار در پی یک ماجراجویی جدید است و می‌خواهد برای ادامه فعالیت‌های سینمایی به آمریکا کوچ کند...
روز گذشته سایت کافه سینما در خبری ضمن اشاره به کوچ شهاب حسینی به آمریکا برای ادامه فعالیت‌های سینمایی نوشت که این بازیگر قصد دارد در ینگه دنیا یک کمپانی فیلمسازی تاسیس و ادامه فعالیتش را در عرصه سینما روی این موضوع متمرکز کند.
شهاب حسینی که در سال‌های اخیر با جدایی نادر از سیمین، فروشنده و البته نقش موفق و محبوب قباد در سریال شهرزاد یکی از موفق‌ترین مردان بازیگر این مرز و بوم لقب گرفته؛ در سفری که چندی پیش به آمریکا داشت، در گزارش و گفت‌وگویی با تلویزیون اوسی‌دی‌سی درباره مسائل پرحاشیه‌ای، چون مهاجرت به آمریکا، افت کیفیت سینما، تاسیس یک کمپانی سینمایی و همکاری با اصغر فرهادی صحبت کرد. صحبت‌هایی بالقوه بحث‌انگیز که می‌تواند حواشی فراوانی برای او به وجود آورد.
شهاب حسینی درباره محدودیت‌های سینمای ایران در عقیده‌ای چالش‌برانگیز می‌گوید که محدودیت‌ها مانعی در انتقال عواطف در ایران نبوده‌اند: می‌دانم باید ارتباط عاطفی منتقل شود، اما به لمس کردن زن و شوهر، پدر و دختر و... برای نمایش انتقال عواطف در فیلم‌ها قلبا اعتقادی ندارم. به باور حسینی عواطف را با نمایش فشردن یک دست هم می‌شود انتقال داد.
حسینی می‌گوید به ژانر سینمای عارفانه علاقه دارد که به اعتقاد او دری به دنیای دیگر می‌گشاید. او ادعا می‌کند غنای فکری در فیلم‌های سینمای جهان کمتر شده و فیلم‌ها چیزی برای عرضه ندارد و در برابر آن از گنج ایرانی می‌گوید.
اما مهمترین سخنان شهاب حسینی جایی است که می‌گوید به‌عنوان یک توریست به آمریکا نیامده، بلکه یک فرهنگ ٢هزارو٥٠٠ ساله را به این‌جا آورده است: از غرب فلسفه بار می‌زنیم می‌آوریم شرق و از شرق بار می‌زنیم می‌آوریم غرب. او از تاسیس یک کمپانی فیلمسازی در آمریکا می‌گوید: دوست دارم ادامه فعالیتم را روی این طرف متمرکز کنم...

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Rgm

منبع: فردا

کلیدواژه: شهاب حسینی تهیه کننده هالیوودی بازیگر سریال شهرزاد بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر رونق ویژه‌ای پیدا کرده است

سید سام بهشتی تهیه‌کننده و منتقد سینما و تئاتر با حضور در برنامه تلویزیونی بسته بیشنهادی درباره وضعیت فعلی تئاتر گفت: در فصلی که گذشت و در فروردین ماه سال جاری تئاتر رونق خیلی گسترده‌ای داشت؛ به طوریکه حدود پنج تئاتر و نمایش فروشی با ارقام میلیاردی را تجربه کردند و خداراشکر تئاتر رونق ویژه‌ای پیدا کرده است.

وی ادامه داد: من از همینجا از آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم. به طور کلی اتفاق ویژه‌ای در تئاتر رخ داده است و آن سخت‌گیری‌هایی که ما قبل از این اتفاق می‌افتاد کمتر شده‌اند و معاونت هنری وزارت ارشاد و سازمان نظارت و ارزشیابی در کنار یکدیگر یک همکاری خوبی را شکل داده‌اند. چنین موردی باعث می‌شود تا هنرمندان زیادی از فضای خانگی به سمت تئاتر بیایند.

تهیه‌کننده و منتقد سینما و تئاتر افزود: نمایش بهرام افشاری با عنوان با اسم چه کسی جوجه تیغی را کشت پیش فروشش از مدت‌ها قبل باز شد و من فکر می‌کنم فروش پنج میلیارد تومانی را تجربه کرد. بهرام افشاری پس از بازی در فیلم سینمایی فسیل و اتفاق خوشایندی که برای این کار رخ داد و توانست پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شود تصمیم گرفت مجددا کار را به اجرا ببرد؛ زیرا این کار بازتولید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مژده لواسانی مجری این برنامه بیان کرد: بنظرم بهرام افشاری جزء آن دسته از بازیگرانی است که بسیار پرکار و با استعداد است که در تلویزیون، تئاتر و سینما موفق است. ما خانوادگی تکرار فیلم پایتخت و بازی بهرام افشاری را تماشا می‌کنیم و می‌گوییم بهرام افشاری چقدر خوب بازی می‌کند.

شایان ذکر است نمایش «چه کسی جوجه تیغی را کشت؟» به نویسندگی و کارگردانی بهرام افشاری و  تهیه کنندگی محمد قدس از ۱۵ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۲۰ و ۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه تئاتر است. دوره‌ی اجرای قبلی توانست نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند و بازخورد‌های بسیار مثبتی از اجرا توسط مخاطبان در فضای مجازی و سایت تیوال منتشر شده است.

همچنین تینو صالحی و بهرام افشاری از بازیگران نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ هستند و در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ...
  • پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...
  • ۳ خانم بازیگر که مرزهای جذابیت و خوش استایلی را به جا کردند
  • تئاتر رونق ویژه‌ای پیدا کرده است