Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری با محوریت مسایل روز برگزار شد.

کارشناس مسایل سیاسی در این نشست اظهار کرد: آمریکا در شرایط فعلی برای رسیدن به هدف بزرگ خود در منطقه که همان فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، برجام را مانعی بر سر راه می دید، که برجام اجازه نمی‌داد آمریکا به راحتی بتواند ایران را به عنوان بازیگری نامطلوب در عرصه جهانی معرفی کند و اجماع جهانی علیه ایران صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا اسماعیلی بیان کرد: هم اکنون آمریکا با خروج از برجام و دامن زدن به موضوع توانمندی موشکی، ایران را به عنوان بازیگر نامطلوب منطقه معرفی و همزمان تحریم‌ها را بازگردانده و با القای دوقطبی "معیشت – موشکی" فشارهای روانی و اقتصادی علیه مردم ایران را افزایش می دهد.

وی، گفت: انگیزه ها و اهداف فعلی آمریکا عبارتند از ؛ مهار توانمندی‌های نظامی ایران و عقب راندن آن از عمق استراتژیک منطقه، فشار بر ایران برتمکین اصلاح برجام بر اساس پیشنهاد های چهارگانه کاخ سفید؛ فشار بر اروپا برای اصلاح برجام از طریق مذاکرات مجدد.

این کارشناس مسایل سیاسی در پایان خاط نشان کرد: خروج آمریکا از برجام فرصت‌هایی را هم برای ایران ایجاد کرده است که از جمله؛ فراهم شدن زمینه توجه به اقتصاد مقاومتی، حل مشکلات پیش روی تولید داخلی ، ترغیب جامعه به کالای ایرانی و در مجموع افزایش اقتدار اقتصادی داخل می باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان «آسپیدس» به هدف قرار گرفتن ناو ایتالیایی در خلیج عدن

هیئت اروپا در دریای سرخ (آسپیدس) از هدف قرار گرفتن یکی از ناوهای خود توسط پهپادهای یمنی در خلیج عدن خبر داد.

به گزارش ایسنا، هیئت اروپا در دریای سرخ (آسپیدس) در بیانیه‌ای اعلام کرد: ناو ویرجینیو فسان با تعدادی از پهپادهای نیروهای مسلح یمن درگیر شد. این پهپادها این ناو را هدف قرار دادند.

پیش از این رسانه‌های بین‌المللی به نقل از منابع اعلام کرده بودند که انفجاری در نزدیکی این ناو رخ داده و این ناو مستقیما هدف قرار گرفته است.

طبق گزارش المسیره، تحلیلگران معتقدند هدف قرار گرفتن این ناو احتمالا برای مجبور شدن رم به خارج کردن ناوهایش از دریای سرخ مثل بقیه کشورهای اروپایی کافی خواهد بود.

اخیرا هلند، فرانسه و آلمان کشتی‌های جنگی خود را از منطقه خارج کرده بودند.

پیشتر نیز نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد ناو هواپیمابر یو اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی پس از حدود چهار ماه حضور در دریای سرخ از کانال سوئز به سمت شرق مدیترانه عبور کرده‌اند.

حملات ارتش یمن علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ که در راستای پشتیبانی از مقاومت فلسطین و مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌شود به کابوس واقعی علیه نفوذ آمریکا و غرب در منطقه تبدیل شده است.

هنوز بیانیه رسمی از سوی ارتش یمن درباره تأیید یا تکذیب این خبر صادر نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • آمادگی زیمباوه برای استفاده از توانمندی‌های فناوری ایران
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • اذعان «آسپیدس» به هدف قرار گرفتن ناو ایتالیایی در خلیج عدن
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود